Jump to content

SHOW Audio Selectief

Jitze
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Audiopaul:

ha ha ha ha, hij heeft wel humor, die Demon!   :D   :D

Laat ik het maar niet proberen, trouwens, want ik heb net m'n laatste afremparachute verbruikt!   :P   :D

...Een Friesche hooimeid/mijt remt anders ook goed af!

Groet,

Michel cool.gif

p.s. wat is een Friesche hooimeid/mijt?    confused.gif    :rolleyes:

Een hele grote dikke boerin, gemaakt van gedroogde gras! Die dempen als de beste (beter dan bijvoorbeeld loodbitumen), ook bij 235 km/u.

Groet,

Michel cool.gif, die zich afvraagt hoe Audiopaul dat Italiaanse barrel (hihihi) naar de 235 denkt te krijgen :D

Geplaatst door Michel:

Een hele grote dikke boerin, gemaakt van gedroogde gras! Die dempen als de beste (beter dan bijvoorbeeld loodbitumen), ook bij 235 km/u.

Groet,

Michel    cool.gif, die zich afvraagt hoe Audiopaul dat Italiaanse barrel (hihihi) naar de 235 denkt te krijgen   :D

Als die zwarte van mij al 235km/h op de teller haalt, moet die van Audiopaul het zeker kunnen. eek.gif:P:D

P.S.: waar liggen die hooimeiden/mijters dan? confused.gif:D

Geplaatst door sodejuu:

Als die zwarte van mij al 235km/h op de teller haalt, moet die van Audiopaul het zeker kunnen.     eek.gif  

Hahahaha! Je mag dan wel eeuwige koning zijn geworden, maar dat betekent niet dat ik zulke grappen serieus neem   :D!! Of bedoel je 235 op je toerenteller?  :D

Groet,

Michel cool.gif

P.S. Ome Henk heeft als Echte Fries de enige juiste omschrijving van hooimeid.

Geplaatst door sodejuu:

En voor die misbaksels bouwen jullie in Friesland van die gebouwen zonder muren met een dak erop?    confused.gif     eek.gif     confused.gif

Hoe denk je dat Artis ooit begonnen is? :D

@ Michel,

Sorry   :rolleyes:

;), no problem, mate!

Groet,

Michel cool.gif

Geplaatst door Michel:

Nu maak je me wel heel nieuwsgierig, Audiopaul!!

Overigens heb ik naast audio nog een hobby, nl. motorrijden/racen. Dus enige acceleratie en hoge snelheden ben ik wel gewend   ;).

Groet,

Michel    cool.gif

Dan weet je toch waar een GTV toe in staat is, of loop je me gewoon te stangen? :rolleyes:confused.gif:P:D

Geplaatst door Ome Henk:

Ha, dan stelt die 235 helemaal niets meer voor...

Groetnis, Henk die dit soort snelheden liever op 'n motor meemaakt    :D

Dan voel ik me bij de snelheid toch een stuk veiliger in m'n auto, Ome Henk. Zeker als ik terug denk aan de schuiver die ik jaren geleden heb meegemaakt achterop een Moto Guzzi Le Mans V1000 bij 210 km/uur! :(

Over geluk gesproken, trouwens! Ik had bijna niks!

overigens weet ik niet of ik zaterdag even kom binnenvallen/lopen

want het kan wezen dat ik haloween ga vieren in sixflags maar ik zal mijn best doen om toch even langs te komen om kennis te maken lijkt me leuk ik ken er in de tussentijd al 5 van het forum dus dat breid ik graag nog wat uit

als ik welkom ben tenminste

Als we het toch over superlatieven hebben:

A13 op zondagochtend 06:00, mooie zomerochtend... Drie banen schoon, droog en leeg asfalt. En dan 280 op de teller; Rotterdam-Den Haag centrum in 9 minuten! En dat kwam wel aardig uit, want ik heb altijd behoorlijk slaap na mijn nachtdienst ;).

En inderdaad, Audiopaul, ik plaagde een beetje. GTV is een niet onbekend fenomeen, zelfs niet in Maassluis... :D:D

Groet,

Michel cool.gif

Groetnis, Henk die ff stookt

als jij je cv nou volledig op superheet zet de deuren en ramen opendoet dan weten we tenminste dat het de 27e warm weer word hier in sneek

en als je bij de a.s heen en weer loopt met een paraplu weten we tenminste helemaal zeker dat iedereen droog overkomt

:D;)cool.gif:P

Toch is het een ervaring die ik niet graag nog een keer meemaak, Henk! Ik lig er nog wel eens wakker van!

Waarna je dan om weer een beetje bij te komen voor je Thiels/Sphinxen en Transrotor gaat zitten (om het topic in ieder geval weer op audio terug te brengen?) ;)

Groet,

Michel cool.gif

Geplaatst door Michel:

Als we het toch over superlatieven hebben:

A13 op zondagochtend 06:00, mooie zomerochtend... Drie banen schoon, droog en leeg asfalt. En dan 280 op de teller; Rotterdam-Den Haag centrum in 9 minuten! En dat kwam wel aardig uit, want ik heb altijd  behoorlijk slaap na mijn nachtdienst   ;).

En inderdaad, Audiopaul, ik plaagde een beetje. GTV is een niet onbekend fenomeen, zelfs niet in Maassluis...  :D   :D

Groet,

Michel   cool.gif

Michel, ik ben wel een beetje jaloers op jouw beleving, want ik heb geen motorrijbewijs! Door m'n eerder genoemde ervaring sta ik er ook al jaren een beetje terughoudend tegenover!

Omdat m'n jongste dochter erg graag wil gaan motorrijden, wil ze met mij samen gaan lessen!

Ik zal er dan over een tijdje toch aan moeten gaan geloven, maar ik weet nu al dat ik een heerlijke toermotor ga kopen! Racen doe ik wel in m'n GTV!

Geplaatst door Michel:

Waarna je dan om weer een beetje bij te komen voor je Thiels/Sphinxen en Transrotor gaat zitten (om het topic in ieder geval weer op audio terug te brengen?)  ;)

Groet,

Michel   cool.gif

Hoi, Michel

Gezien het "razende" tempo, waarmee deze posting groeit, weet ik nu al zeker dat de 2e Analoog meeting in Sneek een superdag gaat worden! Ik heb er nu al zin in! ;)