Guest rukbunkersoldaat Posted 3 maart 2001 Report Share Posted 3 maart 2001 Ik heb op dit moment een marantz sr470av versterker van zo'n F500,-. Is het mogelijk deze door een paar componenten te vervangen even goed te laten klinken als bv een F2000,- dure amp. Ik zou graag wat suggesties krijgen en/of links naar sites die me wat wegwijs kunnen maken. Ik zou jullie daar best wel dankbaar voor zijn! bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leen Posted 6 mei 2001 Report Share Posted 6 mei 2001 Hallo, Je kan je versterker laten modificeren bij Johan ketelaar in T'Harde, hij zet er vier nieuwe elco's bij, deze worden geplaatst op de eindtrappen. De kosten zijn hoog maar je versterker gaat zeker veel beter klinken. Ik heb het laten doen met mijn Marantz PM78, het geluidverschil is enorm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gerrit Posted 7 juni 2001 Report Share Posted 7 juni 2001 Leen, kun je aangeven hoe de klank verbeterd is. Ik heb namalijk ook de PM78 en heb het idee dat het veel beter kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 5 juli 2001 Report Share Posted 5 juli 2001 Ben een beetje terughoudend bij het verbeteren van goedkopere apparatuur, vaak staat het resultaat in geen verhouding tot de kosten, wil je een versterker echt verder brengen zul je ook de voeding meer vermogen moeten laten geven, alleen een paar elco's toevoegen lijken mij volstrekt onvoldoende. Kijk een rond naar een - tweedehands - zwaardere versterker.............. Overigens heeft een paar maanden geleden in MusicHome dacht ik een artikel gestaan over een door Ketelaar opgewaardeerde CD speler, niet direct bemoedigend te noemen......... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts