SpeedyAndr Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Een dure spullen-junk wil ik mezelf wel noemen, geen probleem Game vraagt of ik ooit wel zelf iets heb gebouwd, en als het dan een hele berg blijkt te zijn is het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door TannoJ: Heb je zelf ooit wel eens iets gebouwd? Dat was tanoj andre... Je hebt kennelijk wel enige ervaring. En ik straks ook. Wat dat betreft heb ik het volste vertrouwen in mij. Maar toch praat je wel een beetje uit de hoogte. (moreel ondersteunt door je kapitale apparatuur)... ieg, Ik ga zelfbouwen. Bedankt voor de zorgen, ik redt me wel. Ok, ik had kunnen vertellen dat je met zo'n vierkantje de wisselspanning omzet in gelijkspanning, die dan nog wel 'bobbelig' is (net als een weg met keien).En dat je die 'bobbels' met een grote elco (electrolytische condensator) kunt afvlakken tot een gelijkmatige gelijkspanning. En dat je vervolgens met een spanningsregelaar de gewenste spanning kunt verkrijgen, mocht je daar behoefte aan hebben. andre, net als jij voorlopig meer weet dan ik over elektronica, zijn er weer mensen die om jouw kennis lachen. Patsen heeft geen zin... Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Er is hier maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Edwin Snoek:Er is hier maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Andre is een beetje als een leraar: hij vind het, net zoals veel leraren, gek dat anderen niet snappen wat hij snapt. En als ze iets anders leuk vinden, is dat al helemaal te gek voor woorden. Dit is geen grapje, dit soort leraren zijn er echt... helaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Henrie:Andre is een beetje als een leraar: hij vind het, net zoals veel leraren, gek dat anderen niet snappen wat hij snapt. En als ze iets anders leuk vinden, is dat al helemaal te gek voor woorden. Dit is geen grapje, dit soort leraren zijn er echt... helaas ik snap wel wat hij snapt, ik wist het alleen nog niet,... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door [[Game]]: ik snap wel wat hij snapt, ik wist het alleen nog niet,... Ja jij snapte het wel, maar Tannoj niet. Snappie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Henrie:Andre is een beetje als een leraar: hij vind het, net zoals veel leraren, gek dat anderen niet snappen wat hij snapt. En als ze iets anders leuk vinden, is dat al helemaal te gek voor woorden. Dit is geen grapje, dit soort leraren zijn er echt... helaas Hmm, ik kon op school als een van de weinigen goed met leraren opschieten, ik ben zelfs ooit elektronica-amanuensis geweest (prakticum voorbereider/begeleider) Ik verwachtte eigenlijk de vergelijking met een vrouw, ze zegt dit, ze bedoelt dat en doet vervolgens iets h Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Pjotr:, hou dan je snuit. Nou ik vind het anders wel wat fijn dat Andre aan kwaliteitsbewakingdoet; voor je het weet zitten we hear op het nivo van hifi.nl. "Its a dirty job but someone 's got to do it" Andre, keep on doing the good work. ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door yoyo: Nou ik vind het anders wel wat fijn dat Andre aan kwaliteitsbewakingdoet; voor je het weet zitten we hear op het nivo van hifi.nl. "Its a dirty job but someone 's got to do it" Andre, keep on doing the good work. ! nou ja zeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Dat gaat inderdaad wel wat ver Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door [[Game]]: nou ja zeg! Ik zeg al niets meer Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door yoyo: Nou ik vind het anders wel wat fijn dat Andre aan kwaliteitsbewakingdoet; voor je het weet zitten we hear op het nivo van hifi.nl. "Its a dirty job but someone 's got to do it" Andre, keep on doing the good work. ! Huuu, welke kwaliteit en van wat yoyo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts