Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3


Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Je moet toch ergens je snelheid vandaan halen   :rolleyes:    :D

 

Ja Dre...

Hoe zit dat nu eigenlijk met die snelheid van je confused.gif

 

Is het de snelheid waarmee je in die vet-lederen stoel ploft?,

de zgn " sweetspot " stoel?,

of de " Al Bundy " snelheid :D :D

 

Wie weet zich nog die foto voor de geest te halen van die stoel van Dre :)

 

--Hans

Link to comment
Share on other sites

sy98161_cat.jpg

Titel: 'Conzonanze Stravaganti' 17e eeuwse Napolitaanse composities voor viola da gamba consort

Componisten: Antonio Valente, Marco A. Ferro, Carlo Gesualdo, Giovanni Salvatore, Francesco M. Bassani, Giovanni M. Trabaci, Gregorio Strozzi, Bernardo Strorace &Giovanni B. Buonamente

Uitvoerenden: het Ensemble L'Amoroso o.l.v. Guido Balestracci (Guido Balestracci, Rodney Prada, Alba Fresno, Jordi Comellas & Roberto Lambo viola's da gamba, Gioacchino De Padova, violone, Yasunori Imamura, theorbe & barokgitaar - Massimiliano Raschietti, orgel & klavecimbel , Alberto Macchini, percussie)

vivaldi2kl_av9830.jpg

Componist: Antonio Vivaldi (1678-1741)

Titel: Hoogtepunten uit de opera 'Farnace' in de versie zoals die in 1739 geklonken kan hebben te Madrid m

Link to comment
Share on other sites

Heb vandaag uit de States ontvangen (per post), deze Cd.

 

BILL BERGMAN ,midnight sax, 1986 (passport)

midnight_sax_front_med.jpg

 

Fusion in de stijl van David Sanborn ,geen fusion knaller ,wel aardig om erbij te hebben. :D:):D

Link to comment
Share on other sites

158301.gif

 

Sade .. Stronger than pride ..heel mooi album tevens ook besteld op 180 gr vinyl

 

182120.gif

 

Ali Farka Toure with Ry Cooder ..zonder woorden zowel muzikaal als klangmatig een echte aanrader

 

 

504272.gif

 

Tracy Chapman ...Telling stories nog niet geluisterd :P

 

 

55027.gif

 

Sheryl Crow ...globe sessions ... ook nog niet gedraait ;)

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door The Koosjer connection:

Yep,nu zie ik het beter ja  :D

--Hans.

 

Kheb 'm maar weer weggehaald, het hoeft hier geen stoelendans te worden :D

 

mini-chair.jpg

 

 

Ik heb deze cd besteld:

 

B000008J3I.01.LZZZZZZZ.jpg

 

De dvd is ook onderweg cool.gif

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

George Benson ...

 

concert Carnegie hall , een opname uit 77'toevallig hedenmiddag uit de wegwerpbak gehaald in de winkel ;) een hele mooie opname met diverse artiesten en het nummer "take five" door Georgieboy op gitaar gespeeld heeft wel wat cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Alco:

Vanmiddag gekocht voor slechts 7,- eurootjes bij Sinnebeeld (alias 'de hippie') in Grunn'n.

 

Daar heb ik vorige week nog tussen het vinyl staan graaien. :D

 

Trouwens, enig idee wat er wat Hemmes aan de hand is? Ze hielden nl. een opruiming - zijn ze failliet, of gaan ze verhuizen?

Link to comment
Share on other sites

Daar heb ik vorige week nog tussen het vinyl staan graaien.

Ik heb daar vanmiddag ook nog even tussen 't vinyl daar zitten snuffelen, maar ik vond 't aanbod nogal tegenvallen. Er zat een hoop rotzooi tussen.

Van elk genre wat me aansprak zag ik er amper nog iets moois tussen zitten.

(is wel anders geweest)

Trouwens, enig idee wat er wat Hemmes aan de hand is? Ze hielden nl. een opruiming - zijn ze failliet, of gaan ze verhuizen ?

Helaas....ik heb gehoord dat Hemmes er inderdaad mee is gestopt! :(

Als er 1 zaak was die juist mijn soort muziek in voorraad had, dan was 't Hemmes wel en je kon er van alles bestellen. Echt een gespecializeerde zaak met mensen die verstand van muziek hebben.

Het schijnt dat de CD verkoop bij Hemmes enorm had te lijden onder al 't copieren/downloaden en branden.

 

Erg jammer... straks blijven er alleen van die waardeloze puber CD-winkels over als de Free Record Shop mad.gifconfused.gif

(inmiddels al tijden DE hangplek voor puber popieJopies in Assen)

 

Dus,.... R.I.P. Hemmes.

 

Groeten,

Alco

Link to comment
Share on other sites

Vandaag aangeschaft:

 

A Perfect Circle - Mer de Noms

A Perfect Circle - Thirteenth Step

Voor mij een nieuwe ontdekking. Had er nog nooit van gehoord. Een soort alternatieve hardrock. Prachtig.

 

Ook nog: Jan Akkerman - Jan Akkerman

Apocalyptica = Inquisition Symphony

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Alco:

Helaas....ik heb gehoord dat Hemmes er inderdaad mee is gestopt!     :(

 

Da's balen - als ik terugdenk aan alle CDs die ik daar nog heb gekocht. :(

 

Dan blijven eigenlijk alleen nog de Platenworm (eigenlijk te obscuur) en Elpee (lang niet zo interessant als Hemmes, maar in ieder geval goedkoop) over.

 

Zucht - dan maar mijn muziek bij Amazon e.d. kopen...

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door hifier:

Vandaag aangeschaft:

 

A Perfect Circle - Mer de Noms

A Perfect Circle - Thirteenth Step

Voor mij een nieuwe ontdekking. Had er nog nooit van gehoord. Een soort alternatieve hardrock. Prachtig.

 

Kende je APC nog niet? Ze hebben namelijk wel een bescheiden hitje gehad, met het nummer Judith. De zanger is trouwens ook de zanger van Tool. Misschien dat het je al was opgevallen, of ken je Tool ook niet? Tool is trouwens wel een stuk minder toegankelijk...

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Henrie:

 

Kende je APC nog niet? Ze hebben namelijk wel een bescheiden hitje gehad, met het nummer Judith. De zanger is trouwens ook de zanger van Tool. Misschien dat het je al was opgevallen, of ken je Tool ook niet? Tool is trouwens wel een stuk minder toegankelijk...

 

Nee, ik kende APC idd niet. Tool wel. Maar dat is me wat te heftig en zoals je al zei behoorlijk ontoegankelijk.

Ik vind het niet erg dat ik APC niet kende. Kan ik er nu nog meer van genieten. Toch?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...