Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 3


Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Zo'n 10 minuten geleden besteld, via NLstore:

 

B00000JFIT.01.LZZZZZZZ.gif

 

Zit wel 3 weken levertijd op, maar ik heb geen haast.

Dan heb ik 'm wel voor 15,- euro, wat een slok op een borrel scheelt t.o.v. de meeste CD-winkels :rolleyes:

 

Groeten

Alco

Link to comment
Share on other sites

Deze zijn onderweg, hopelijk heb ik ze morgen in huis :

 

nl0329.jpg

 

f24069bg9ta.jpg

 

c85473n43ta.jpg

 

Tangerine dream - Mars Polaris

d6942133sd3.jpg

 

1b_1.JPG

 

91_1.JPG

(die heb ik al, maar er zitten krasjes op, deze is nieuw)

 

 

Op deze aas ik nog:

 

c864756o1fm.jpg

 

d679131h674.jpg

 

c394978cquc.jpg

 

e34719ipsb2.jpg

 

Zo, dit is wel weer even genoeg voor vandaag :rolleyes:

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

Zo'n 10 minuten geleden besteld, via NLstore:

 

B00000JFIT.01.LZZZZZZZ.gif

 

Zit wel 3 weken levertijd op, maar ik heb geen haast.

Dan heb ik 'm wel voor 15,- euro, wat een slok op een borrel scheelt t.o.v. de meeste CD-winkels :rolleyes:

 

Groeten

Alco

Oh, die kun je nieuw voor

Link to comment
Share on other sites

Of het met deze cd ook zo is kan ik niet zeggen, maar de ervaring heeft mij geleerd bij "The Music Safe" dat ze heel erg veel titels in de database hebben staan, maar het alleen heel vaak niet waarmaken.

Krijg je weken later ineens te horen dat het niet of (zogenaamd)tijdelijk niet leverbaar is, geef mij dan maar die zaken die alleen dat in de database zetten wat ook voor 99% zeker wordt geleverd. The Music Safe heeft mij al ...tig malen teleurgesteld,helaas.

Hoe zeg je dat ook weer? "Veel geschreew,weinig wol" Free Record Shop online is hetzelfde laken een pak.Waardeloos, ze hebben niks, maar roepen van alles.

(En dan staat er met kleine lettertjes onder: deze titel is tijdelijk niet leverbaar!)

Daar schiet je wat mee op! Een database vol met titels "die tijdelijk niet leverbaar zijn"!

:mad2:

Een pluspuntje: Bij FRS staat het tenminste nog op de site.

Bij vele anderen wordt je pas na een paar weken teleurgesteld.

Link to comment
Share on other sites

Of het met deze cd ook zo is kan ik niet zeggen, maar de ervaring heeft mij geleerd bij "The Music Safe" dat ze heel erg veel titels in de database hebben staan, maar het alleen heel vaak niet waarmaken.

Krijg je weken later ineens te horen dat het niet of (zogenaamd)tijdelijk niet leverbaar is, geef mij dan maar die zaken die alleen dat in de database zetten wat ook voor 99% zeker wordt geleverd. The Music Safe heeft mij al ...tig malen teleurgesteld,helaas.

Hoe zeg je dat ook weer?  "Veel geschreew,weinig wol" Free Record Shop online is hetzelfde laken een pak.Waardeloos, ze hebben niks, maar roepen van alles.

(En dan staat er met kleine lettertjes onder: deze titel is tijdelijk niet leverbaar!)

Daar schiet je wat mee op! Een database vol met titels "die tijdelijk niet leverbaar zijn"!

:mad2:

Een pluspuntje: Bij FRS staat het tenminste nog op de site.

Bij vele anderen wordt je pas na een paar weken teleurgesteld.

Mijn ervaring met Music Safe is tot nu toe goed, ze hebben de genoemde levertijd met 5 cd's waargemaakt, terwijl die cd's nergens waren te vinden.

Ik vind de prijzen van Music Safe ook mooi, voorlopig krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel <_<

Hun correspondentie is ook niet slecht, bij een grotere bestelling volgt een deellevering indien 1 van de cd's er nog niet is.

Bij Gemm kan je soms lang wachten, is de prijs (veel) hoger en als je pech hebt is de cd niet eens nieuw :blink:

Maar goed, daar is dan wel een regeling voor getroffen, je mag de cd terugsturen.

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

Heb vandaag na 6 weken deze cd kunnen ophalen in mijn platen zaak.

 

ALLAN HOLDSWORTH ,hard hat area, 1993 (JMS/ Cream)

 

hatjapan.gif

 

Die Holdsworth wordt met het album beter en beter. Ga dan ook de volgende laatste drie Cd,s van hem eens beluisteren ,en kopen! :)

Link to comment
Share on other sites

".....Die Holdsworth wordt met het album beter en beter. Ga dan ook de volgende laatste drie Cd,s van hem eens beluisteren ,en kopen!  :)....."

Als devoot van het gerne kan je toch makkelijk deze stap achterwegen laten :lol::lol:;)

Als je al 6 weken hebt gewacht op dit album,en je zelfs lijfelijk langst geweest bent.

Ga je dan nog luisteren als ze alleen maar beter worden :blink:

 

Want dat scheeld weer kostbare tijd,en je weet tijd is geld,en voor dat geld kun je weer......ach,you get the picture ;)

 

--Hans.

Link to comment
Share on other sites

".....Die Holdsworth wordt met het album beter en beter. Ga dan ook de volgende laatste drie Cd,s van hem eens beluisteren ,en kopen!

Link to comment
Share on other sites

Deze cd viel bij mij in de brievenbus :Caldera-Dreamer (Toshiba-EMI,Japan):

92702.jpg:D

Heeft sayonara ook een voor jou kunnen scoren? Ben er maar zuinig op, zeker als je ,m voor minder hebt kunnen krijgen wat ik ervoor betaald hebt. :)

Link to comment
Share on other sites

Deze cd viel bij mij in de brievenbus :Caldera-Dreamer (Toshiba-EMI,Japan):

92702.jpg:D

Heeft sayonara ook een voor jou kunnen scoren? Ben er maar zuinig op, zeker als je ,m voor minder hebt kunnen krijgen wat ik ervoor betaald hebt. :)

Ja, en naar het schijnt ook nog uit voorraad leverbaar.

Kom daar maar eens om bij Amazon! :D Of Bol.Kom :P

Link to comment
Share on other sites

Deze cd viel bij mij in de brievenbus :Caldera-Dreamer (Toshiba-EMI,Japan):

:D

Heeft sayonara ook een voor jou kunnen scoren? Ben er maar zuinig op, zeker als je ,m voor minder hebt kunnen krijgen wat ik ervoor betaald hebt. :)

Ja, en naar het schijnt ook nog uit voorraad leverbaar.

Kom daar maar eens om bij Amazon! :D Of Bol.Kom :P

In 2004 wel op voorraad leverbaar bij bol.com en Amazone geen Caldera,s. Wel deze Cd,s (Nu nog alleen op LP).

 

InSearchOfADream.jpg

ALPHONSE MOUZON: IN SEARCH OF A DREAM

MPS RECORDS, MPS 68192(LP)

(P)1978 MPS RECORDS GMBH, W.GERMANY

RECORDED: NOVEMVER 20-24. 1977

RELEASED: 1978

 

Virtue.jpg

ALPHONSE MOUZON: VIRTUE

MPS RECORDS, MPS 68130(LP)

(P)1977 MPS RECORDS GMBH, W.GERMANY

RECORDED: NOVEMVER 1976

RELEASED: 1977, W.GERMANY

US-ISSUED: PAUSA RECORDS, PR 7054(LP)

RELEASED: 1980

 

Hier zie ik reikhalzand naar uit op deze cd release in 2004 .Ook Lp,s van George Duke (MPS/Basf) staan in de planning. ;)

 

O,ja de Lp ''dreamer'' is ooit op cd verschenen ,maar waarom dan ook niet die andere drie Lp,s ?(Zijn net zo goed). Maar het lijkt wel alsof iedereen van die cd af wilt zelfst voor lagere prijzen). Vreemd?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er anders ook aardig diep voor in de buidel moeten tasten, dat komt omdat de leverancier zelf al een hog bod had geplaatst bij de verkoper (de cd is 2e hands, maar nagelnieuw,er zit geen spatje op, ook het boekje is als nieuw)

Normaal betaal ik niet zulke bedragen, maar deze cd is toch wel heeeeeeeel bijzonder, echt een must als je fusion-fanaat bent. ;)

 

Wat betreft George Duke, die vindt ik maar matig met al zijn disco-troep.

Mouzon heeft wel leuke dingen gedaan, waaronder die twee, In search of the dream, en Virtue.

Funky Snakefoot is ook met discoschoenen aan :D

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er anders ook aardig diep voor in de buidel moeten tasten, dat komt omdat de leverancier zelf al een hog bod had geplaatst bij de verkoper (de cd is 2e hands, maar nagelnieuw,er zit geen spatje op, ook het boekje is als nieuw)

Normaal betaal ik niet zulke bedragen, maar deze cd is toch wel heeeeeeeel bijzonder, echt een must als je fusion-fanaat bent. ;)

Zo zie je maar weer als je bereid bent goeie prijzen te betalen kun je (uit prive bezit) aardige cd,s scoren. Ik zeg maar zo '' Liever te duur betaald ,dan geen Cd''. Natuurlijk zou ik liever 20

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...