Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 3) ???


Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Alco:

Fred Eaglesmith (& the flathead noodlers) -'Balin'

 

 Balin_lg.jpg

 

tja mooi!,

maar ook erg mooi is deze:

 

d4247567157.jpg

 

En zit zo'n beetje tusen Gram Parson en Nick Drake,

En een mooie lo-fi,bijna huiskamer,recording.

Zonder iemand tekort te doen,maar is een tip voor Alco :D

 

--Hans

Link to comment
Share on other sites

Thanx voor de tip Hans, ik kon er helaas echter geen site/geluidsbestanden van vinden.

 

Op dit moment staat bij mij op:

(vanmiddag opgevist uit de bieb)

 

B00007LV7B.01.LZZZZZZZ.jpg

(was 'n paar maanden geleden nog te bewonderen op 't Americana festival 'Blue Highways' in Utrecht)

 

Groeten,

Alco

Link to comment
Share on other sites

Jemig, 't lijkt wel of heel Nederland vakantie heeft nu..

Ik hoorde elke dag van de week wel weer mensen zeggen "ik hoef nog maar 1 dag (of 2/3/4 hooguit 1 week) en dan heb ik vakantie"

 

Damn,... ik mot nog 3 lange weken, en dan wordt 't de komende week ook nog weer zo bloodyhot...zucht

(achja, men mot ook nog wat te klagen over houden ;) )

 

 

Maar goed, back on-topic nu...

 

Nu staat weer op:

fred-eaglesmith.jpg

 

Fred Eaglesmith - 'John Deere' van z'n laatste album 'Balin'

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Alco:

Jemig, 't lijkt wel of heel Nederland vakantie heeft nu..

Ik hoorde elke dag van de week wel weer mensen zeggen "ik hoef nog maar 1 dag (of 2/3/4 hooguit 1 week) en dan heb ik vakantie"

 

Damn,... ik mot nog 3 lange weken, en dan wordt 't de komende week ook nog weer zo bloodyhot...zucht  

(achja, men mot ook nog wat te klagen over houden   ;) )

 

Nog maar 3 confused.gif Lucky you, ik moet er nog 7 wachten eek.gif:rolleyes:

 

op dit moment speelt er bij mij Evanesence. Ff van 't web geplukt en het is ook nog eens hartstikke goed. :)

Link to comment
Share on other sites

Alsof werken een straf is zou je haast denken.

Ben blij dat ik werk en ik ga NIET op vakantie misschien een 10 dagen Duitsland in het najaar maar nu de hitte in terwijl het hier prima toeven is? ben je gek dan?

Trouwens veel te duur met 2 kids .

Maar waar ging het over muziek jawel John Foggerty DVD staat aan geweldig pure nostalgie maar wat een klasse .

Vraag aan Henk ben je helemaal in metal tegenwoordig?

Vond Back in Black ernstig teleurstellen een album zonder het legendarische podiumbeest Bon Scott that,s rock and roll

Link to comment
Share on other sites

Alsof werken een straf is zou je haast denken.

Ben blij dat ik werk en ik ga NIET op vakantie misschien een 10 dagen Duitsland in het najaar maar nu de hitte in terwijl het hier prima toeven is?

Werken is geen straf, maar 't kost alleen zoveel vrije tijd ;):D

(en echt leuk is anders)

En inderdaad Don, ik hoef ook niet zonodig naar de hitte en zon,zee,strand in verre, tropische oorden.

('t wordt hier tenslotte ook weer tropisch warm, volgende week)

 

btw: Nu staat op:

 

Kathleen Edwards - >Six o' clock news<

 

1a.jpg

 

Groeten,

Alco

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sodejuu:

op dit moment speelt er bij mij Evanesence. Ff van 't web geplukt en het is ook nog eens hartstikke goed.    :)

 

En een zangeresje om te zoenen ;):D

Goeie cd idd. Al gaat ie na een tijdje wel een beetje vervelen. Heb 'm in z'n geheel op mp3 en heb op het punt gestaan 'm te kopen. Toen toch maar niet gedaan en ik weet niet of ik het ooit nog ga doen. Misschien om het hoesje ;):D

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Don van der Deijl:

Alsof werken een straf is zou je haast denken.

Ben blij dat ik werk en ik ga NIET op vakantie misschien een 10 dagen Duitsland in het najaar maar nu de hitte in terwijl het hier prima toeven is? ben je gek dan?

Trouwens veel te duur met 2 kids .

 

Nou je hebt het wel zwaar he... Je werkt, krijgt daar geld voor (neem ik aan) en toch is alles te duur...?

Wel eens geprobeerd om van

Link to comment
Share on other sites

Ha, nog 'n Assenaar op 't forum :)

 

ok, dan zet ik nu ook nog effe the Gathering op, maar dan met 'You learn about it'

(staat in m'n playlist van KaZaa)

 

Groeten,

Alco

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Alco:

Ha, nog 'n Assenaar op 't forum     :)

 

ok, dan zet ik nu ook nog effe the Gathering op, maar dan met 'You learn about it'

(staat in m'n playlist van KaZaa)

 

Groeten,

Alco

 

Das ook meteen het enige nummer dat je heb he ;)

Download anders deze eens. Is wel groot: 22,4MB!!! Red je dat met je verbinding? Zo niet, dan moet je het maar ff zeggen, dan plaats ik wel ff een andere...

 

>>>HIER<<<

 

Hmm... dit hoort eigenlijk in het andere topic thuis... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Das ook meteen het enige nummer dat je heb he

Yep, da's waar Henrie... Ik vond 't persoonlijk zo'n beetje 't enige nummer op die CD, die ik echt de moeite waard vond.

 

Bedankt nog voor die andere tip, de verbinding was geen probleem. (@home kabel)

 

Erg apart nummer, en haar stem vind ik erg mooi, maar die raggende,vervormende gitaren vind ik minder...

 

zo, en nu staat op:

 

....nix meer! ik ga plat.

 

See Y'all,

 

Groeten,

Alco

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Alco:

Ha, nog 'n Assenaar op 't forum    :)

 

ok, dan zet ik nu ook nog effe the Gathering op, maar dan met 'You learn about it'

(staat in m'n playlist van KaZaa)

 

Groeten,

Alco

 

eek.gif huh, ik ben ook wel enigzinds verbaasd :) Ik dacht dat Assen altijd zo uitgestorven was maar het valt mee :D

 

Greetz, Jos

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Alco:

Yep, da's waar Henrie...  Ik vond 't persoonlijk zo'n beetje 't enige nummer op die CD, die ik echt de moeite waard vond.

 

Bedankt nog voor die andere tip, de verbinding was geen probleem. (@home kabel)

 

Erg apart nummer, en haar stem vind ik erg mooi, maar die raggende,vervormende gitaren vind ik minder...

 

zo, en nu staat op:

 

....nix meer!    ik ga plat.

 

See Y'all,

 

Groeten,

Alco

 

Tha Gathering is niet echt jouw smaak dus. Ik vind BLD echt een prachtig nummer. Juist ook door die vervormde gitaren en zo. En het contrast met het begin en eind (rustig, piano)...

 

Bij mij staat nu The Box van Orbital op. Met dank aan Seoman :):D

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Ome Henk:

Soms in metal Don (vooral wanneer ik weer eens in een "potjandriedubbeltjes de heel boel maar bui" ebn)   ;) Meestal heb ik zin in iets anders    :D

 

Waarom juist Black in black    confused.gif Vooral om de manier waarmee zij doorgaan na de tragische dood van Bon Scott    :( Met name de ode an Bon, Have a drink on me is hilarisch.    :)

 

Tragisch is de manier waarop Bon Scott is doodgegaan zeker.

OK hij was natuurlijk stomlazerus maar dat is iedereen wel eens maar juist hij moest in slaap vallen op de versnellingspook welke na een tijdje zijn aorta heeft afgekneld en waardoor hij stierf domme pech.

De dood van Elvis was en is nog steeds omstreden maar het schijnt dat ook bij hem de aorta is afgekneld echter niet door een versnellingspook

Zijn darmen waren zo uitgelubberd van de vele clisma,s en laxeermidellen dat zijn darmen zo verstopt en versteend waren met al dan niet verteerde hamburgers dat deze de aorta heeft afgekneld .

Wat is het leven van de rock and roll artiest toch bizar huh?

John Bonham van Led zeppelin is wel gestikt in zijn kots en Jimmy Page was erbij echter niet in staat de onfortuinlijke drummer op zijn buik te keren daar zelf totaal van de wereld.

Staat trouwens nog steeds aan Led Zeppelin

Kashmir pracht nummer

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Don van der Deijl:

 

OK maar ik klaag niet of wel soms?

Ik wil het hier niet hebben over mijn financiele situatie die is lang zo slecht niet in een tijd dat alles op de 2 verdiener lijkt ingesteld.

Echter na het kopen van een huis zit een vakantie in mijn favouriete Portugal er niet in dit jaar.

 

Nou, je hebt het toch wel vaker over dat werken voor jou (iedereen in Nederland) zo langzamerhand een straf is... Vind ik toch wel een beetje klagen hoor...

Maar goed, je hebt het dus niet zo slecht (zeg je zelf). Ik ook niet hoor. Zou alleen wel wat meer centen kunnen gebruiken. Maar wie niet...?

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Henrie:

 

Zou alleen wel wat meer centen kunnen gebruiken. Maar wie niet...?

 

Trix en Co eek.gif , maar dat is een ander onderwerp. ;)

 

Now playing: Recoil (de nummers die Simon had gelinkt)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...