Jump to content

Belasting-paradijs?

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Edwin Snoek:

Ik zat nog even in guldens te rekenen. Dus eeeuh, 10 biljetten van 25 piek. :D

Maar 2200 gulden is volgens mij niet veel voor zo'n Astra. En 1000 Euro klinkt zelfs heel goedkoop. cool.gif

Edwin

250 gulden? eek.gif Ga je schamen voor dat bod , Edwin! :P We hebben het hier wel over de sportuitvoering, h

Geplaatst door Henrie:

Een Astra uit 91? Weet je zeker dat ie het nog doet? Dat was er namelijk een uit de tijd dat Opel diep in de identiteitscrisis zat en de kwaliteit hard achteruit liep... Gelukkig komt er nu eindelijk een keer een mooie Astra (iig de 3-deurs)...

Deze Astra is gebaseerd op de Kadett, de motor is bijna hetzelfde gebleven, dus ja, hij rijdt nog steeds prima :)

Kijk trouwens maar om je heen, er rijden meer dan genoeg van deze Astra's (ook uit dat jaar), dus zo slecht zijn ze niet :)

De consument had en heeft er vertrouwen in iig.

Andr

Ik hoop dat je niet al te lang bent, want die voorstoelen lijken mij meer geschikt voor liliputters :P:D

Een passagier achterin heeft een kwartier nodig om zich erin te frummelen, dan maar liever een Astra'tje die gewoon bruikbaar is ;)

Het elektrische systeem is bij veel Peugeots ook leuk, na een jaar ofzo leidt dit een eigen leven, heel spannend als je erachter rijdt :D

Over een frontale botsing wil ik het helemaal maar niet hebben, want dan ligt de motor achterin......

Peugeot maakt het aardig mooi van buiten, maar verder.....

Ik heb liever iets degelijks cool.gif

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Nou, zo degelijk is de Astra niet :rolleyes: Hij is wel de burgerlijkste auto op onze aardkloot :D

Ach ja, als je snel iets zoekt dat blijft rijden dan ben je met een Astra'tje zo geslaagd, een Franse wagen kost goud op deze leeftijd, zelfs al veel eerder.

Je wilt niet weten wat m'n broer nu al aan reparatiekosten kwijt is aan z'n Clio'tje van 1996 eek.gif

Na diverse Opels gereden te hebben durf ik wel te stellen dat je de 1e 10 jaar relatief weinig kosten maakt, mede dankzij de betaalbare onderdelen die je bovendien niet vaak nodig hebt :)

Bandjes en een uitlaat heb je bij elke auto regelmatig nodig ;)

Andr

Geplaatst door Geerdie:

De Golfjes ook. :D:D

Die zijn gewoon lelijk mad.gif:(:o

VW leert het nooit, het is en blijft een koekblik.

Dan doet Opel het een stuk beter cool.gif

Maar ja, beide verkopen goed, hoe is het toch mogelijk he :rolleyes:

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Die van mij kun je niet burgerlijk noemen :rolleyes: dat klopt. Maar om voor weinig veel te krijgen, MOET je wel bij een jap zijn cool.gif

Das zeker waar. Niemand wil in die dingen rijden ;) Hebben geen karakter zeggen ze dan. Zeker zo'n Xedos 9 als jij hebt, gaan weg voor bodemprijzen (in vergelijking met BMW's, Mercedessen en Audi's). Heeft geen 'status standaard' he ;)

Zelfde geldt ook voor de Honda NSX. Die reed (10 jaar geleden) bijna elke Ferrari eruit, maar ja, het is een Jap he, dus die wil niemand, want dat ding kan nooit karakter hebben... Zucht... Als ik later een NSX voor weinig op de kop kan tikken, dan zal ik het niet laten hoor! :)

Geplaatst door Henrie:

Wat is er zo mooi aan een Astra? Kan iemand mij dat uitleggen? Het zijn zo vreeeeselijk saaie bakken! Sorry hoor, ik wil niemand kwetsen die een Astra heeft, maar ik vind het echt 3 keer niks. Een Golf is net zo erg eigenlijk, maar die zijn tenminste degelijk afgewerkt (kom mede door invloed van Audi)...

T.o.v. een zo'n triest Golfje is alles mooi :D

En Toyota, sorry Henk, maar dat valt toch ook echt onder de oubollige merken, degelijk spul zonder uitstraling :)

Ik heb ook nog een Mazda 323 gereden, die krijg je niet kapot en het rijdt prima.

Andr

Geplaatst door Henrie:

Dan zou ik maar snel een Mazda3 bestellen: Japanse kwaliteit en de uitstraling van een Europese 'hot-hatch'... :)

Die ziet er goed uit, in de verte een beetje de nieuwe Renault Megane en uiteraard een stukje Ford Focus :)

a0la1auy4dq.jpg

Ik baal er eigenlijk nog steeds van dat Ford Mazda dwong om 'gewone' modellen te ontwerpen, de 323F was echt apart, zowel de eerste als de 2e, alleen allebei niet bepaald zuinig :o

Mijn 323 reed wel erg zuinig en sportief, het was er zo een:

18070.jpg:)

Alleen zit de radio ontzettend laag, lastig te bedienen maar verder toppie cool.gif

Andr

Geplaatst door Henrie:

Als in 'net als de auto' gok ik... :rolleyes:

Maar dus ook zoals Paul zichzelf ziet in z'n eigen auto denk ik .....

Kijk zelf maar even :rolleyes:

renaultmegane_berline_07.jpg

Andr