Jump to content

Stassen


swami
 Share

Recommended Posts

Weet je, iedereen moet maar doen wat 'ie zelf wil. Ik heb persoonlijk nooit problemen met stassen gehad en de service vind ik ook niet slecht. Zijn jullie je ervan bewust wat voor een luister kasteel ze hebben. Dat is gewoon ongelofelijk. Je gaat daar gewoon luisteren zonder iets te kopen, vinden ze niet eens erg (mits het niet elke week is).

En hier luisteren en daar kopen vind ik ook al helemaal niet erg maar is gewoon heel normaal. Moeten ze maar wat van de prijs af doen. En zoiezo ga je meerdere malen luisteren bij verschillende zaken neem ik aan.

Al met al een hoop geleuter en frustratie in een perongelijk gesplaatst forum wat eigelijk als reactie diende.

 

Succes allemaal

Link to comment
Share on other sites

  • 19 years later...

Ik heb er verschillende demo's bijwoond: goed verzorgd met koffie en vlaai zonder entreeprijs, vriendelijk en kundig personeel. Over service na aankoop kan ik niet oordelen, omdat ik er enkel een keer een set interlinks gekocht heb. Verder vind ik het bij H&C hifi ook prettig vertoeven: hier heb ik mijn Marantz ND8006 voor een concurrerende prijs aangeschaft. Tevens ook het enigste audio-apparaat dat ik tot nog toe nieuw aangeschafd heb. En zo zullen erg nog wel meer mooie audiozaken zijn. Iedereen zijn voorkeur en vaak soms ook enigzins gebonden aan reisafstand. Bij dozenschuivers denk ik toch eerder aan: coolblue, etc.

Link to comment
Share on other sites

Zo, een topic met een flinke baard van 20 jaar, en toch kort gehouden.

 

Hier staat een paartje speakers dat ik bij Stassen kon beluisteren, naast heel veel andere in dezelfde prijsklasse. Die mogelijkheid vind je niet overal. Het enige vervelende aan mijn bezoek toen, was dat de oude heer Stassen in mij een luisterend oor zocht voor zijn aanstaande  verhuizing naar Zwitserland, waar hij ging rentenieren. Nou ja, ik ben ook wel eens enthousiast over iets wat me overkomt, en off-topic. Hopelijk leeft de goede man nog, en heeft hij het fijn daar.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, mumsoft said:

Zo, een topic met een flinke baard van 20 jaar, en toch kort gehouden.

 

Hier staat een paartje speakers dat ik bij Stassen kon beluisteren, naast heel veel andere in dezelfde prijsklasse. Die mogelijkheid vind je niet overal. Het enige vervelende aan mijn bezoek toen, was dat de oude heer Stassen in mij een luisterend oor zocht voor zijn aanstaande  verhuizing naar Zwitserland, waar hij ging rentenieren. Nou ja, ik ben ook wel eens enthousiast over iets wat me overkomt, en off-topic. Hopelijk leeft de goede man nog, en heeft hij het fijn daar.

Die leeft niet meer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...