Jump to content

B&O Speakers en Interlinks

TheM@x
 Share

Recommended Posts

Hallo,

wil graag ervaringen horen van mensen die B&O actieve speakers gebruiken (Beolab 4000, 6000, 8000 of 1) met niet B&O apparatuur en geen B&O interlinks.

Ik gebruik 2 Beolab 4000 speakers als center voor mijn home cinema, heb hier net 2 Audioquest interlinks tussen gezet en op mijn Rotel RSP-1066 aangesloten. Wat een verschil eek.gif

Wellicht dat ik de interlinks naar mijn beolab's 8000 ook ga vervangen.

Graag hoor ik meer ervaringen met andere merken interlinks.

M.v.r.gr.

Max

Ik geloof niet dat er veel (als ze er uberhaupt zijn) mensen zijn die B&O speakers gebruiken op een niet B&O set. :rolleyes:

Meestal wordt B&O als gehele set gekocht, dus zowel de speakers als de apparatuur.

Onder HiFi-liefhebbers, en op de meeste forum's is B&O niet een erg populair merk.

B&O wordt denk ik meer gekozen, door mensen die 't design belangrijker vinden dan de klank. (niet negatief bedoeld overigens!)

Mvg,

Alco

Eens, echter ga er maar eens naar luisteren.

Beolab 4000 en Beolab 8000 op een niet B&O installatie.

Klinkt echt niet verkeerd hoor.

Heb vroeger ook van alles gehad, in m'n nieuwe huis was looks&sound een voorwaarde.

Wellicht dat ik nog eens naar Piega ga luisteren.

hoi the m@x,

ik kan je niet veel vertellen, behalve dat ik een BenO receiver heb (beomaster) en dat ik die combineer met kleine kef uni Q luidsprekers. Ik heb daar een combinatie gemaakte tussen van den Hul The Wind MK2 luidsprekerkabel en Siltech MXT pro london interlink. De van den Hul kost 18 Euro per mono (!) meter en de Siltech 119 Euro voor een meter. 80 centimeter Siltech kost ongeveer 89 Euro meen ik.