Jump to content

Carbon platform

carl
 Share

Recommended Posts

Wat wil de man? Na zorgvuldige studie vond Yvonne Kroonenberg het antwoord: meer!

Op internet vond ik verhalen van draaitafel liefhebbers die beweerden dat een Carbon onderplaat erg goed zou werken onder een (subchasis) draaitafel. Heeft iemand daar ervaring mee? 

Edited by carl

Inmiddels ergens anders een reactie gehad en daar wordt Pantzerholz geadviseerd. Dat lijkt een speciale toepassing van multiplex. 

Dit zijn echt dikke platen, ong 18mm Ik denk datdeze destijds een aardig vermogen hebbben gekost. Werden gebruikt onder een set jadis JA-200 versterker. Heb er dus 4

Posted (edited)

En die heb je nooit uitgeprobeerd Ed?

Voor mij is het gewoon wat zoeken naar fijntuning - just for fun!

Edited by carl

2 hours ago, carl said:

En die heb je nooit uitgeprobeerd Ed?

Voor mij is het gewoon wat zoeken naar fijntuning - just for fun!

Nee nooit geprobeerd nog. Eerst de basis op orde. Wil niet teveel tegelijk veranderen, daar heb ik slechte ervaringen mee. Je weet niet meer wat wat doet.

Maar, de vraag van Klaas vind ik wel een hele goeie: wat gaat het nu wordt kwa phono? 

Posted (edited)

Ik heb in ieder geval de Grimm PW 1 hier op proef staan Ed. Vandaag in Den Bosch opgehaald.

Edited by carl

Posted (edited)

Ik ben ook benieuwd George. Zondag ga ik hem voor het eerst uitproberen. Dan heeft hij wel genoeg onder de stroom gestaan (haha). Morgen mijn Finals schoonzuigen.

Edited by carl

En wat is de tweede Carl? En hoe is het afgelopen met de Aesthetix? Wat vond E daarvan, al kan ik me voorstellen dat dat nu lastig ligt omdat je deze van Roger had geleend.