Jump to content

München High End


carl
 Share

Recommended Posts

Ik ben op you tube aan het kijken naar Michael Fremer op de High End via de Tracking Angle. Hij is erg gericht op analoog en er is veel te zien. Nu moet ik wel zeggen dat ik soms mijn twijfels heb bij die hele dure constructies. Beetje “Kleren van de Keizer” lijkt het. Maar goed ik heb het niet gehoord en de kans dat ik het hoor is heel klein.

Link to comment
Share on other sites

Link?

 

Ik weet dat je op je tablet kijkt, maar ook met dat ding zijn links te plaatsen. ff youtuben dan leer je hoe dat moet. Want op deze manier maak je mensen lekker, maar moeten ze wel weer zelf aand e slag, terwijl jij het gewoon bij de hand hebt.

Link to comment
Share on other sites

Mooi Ivan. 
 

De leukste scène is dat Michael Fremer de jonge dame van Okki Nokki (die op de foto) vraagt of ze is ingehuurd om de wasmachine te demonstreren. Het antwoord is dat het haar bedrijf is. Vervolgens legt ze uitvoerig uit hoe de wasmachine werkt. Kennelijk nog nooit van Michael Fremer gehoord.

 

 

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, carl said:

Mooi Ivan. 
 

De leukste scène is dat Michael Fremer de jonge dame van Okki Nokki (die op de foto) vraagt of ze is ingehuurd om de wasmachine te demonstreren. Het antwoord is dat het haar bedrijf is. Vervolgens legt ze uitvoerig uit hoe de wasmachine werkt. Kennelijk nog nooit van Michael Fremer gehoord.

 

 


Moet dat dan? De jonge dame is de dochter van Johan Bezem ( de oprichter) die recentelijk is overleden. Zij heeft toen besloten het bedrijf van haar vader voort te zetten en staat daar dus kort na het verlies van haar vader. Wat een lompe hork is die Fremer zeg, je kunt iemand ook gewoon laten uitspreken en je wat minder vrouwonvriendelijk uitlaten. 

Edited by Duclaasie
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Duclaasie said:

Wat een lompe hork is die Fremer zeg,

Ja en niet alleen bij de OkkieNokkie dame. Arrogant.

 

De apparatuur die voorbij komt, waarom toch zo wanstaltig?

Edited by Seed7
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Duclaasie said:


Moet dat dan? De jonge dame is de dochter van Johan Bezem ( de oprichter) die recentelijk is overleden. Zij heeft toen besloten het bedrijf van haar vader voort te zetten en staat daar dus kort na het verlies van haar vader. Wat een lompe hork is die Fremer zeg, je kunt iemand ook gewoon laten uitspreken en je wat minder vrouwonvriendelijk uitlaten. 


Helemaal mee eens. Ik vond dat zij echt goed reageerde.

 

Neemt niet weg dat ik Fremer wel kan waarderen hoewel hij de laatste jaren naar steeds extra fragantere ontwerpen zoekt. Persoonlijk val ik voor wat simpelere ontwerpen.  

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Nog even aanvullend. Bij een platenspeler gaat het toch in de eerste plaats om het geluid wat er uit komt. De wijze waarop Cock zijn platenspeler heeft ontwikkeld spreekt me dan bijvoorbeeld veel meer aan dan een platenspeler waar je de snelheid van de motor kan instellen met een app. Maar goed bij die hele dure spelers zullen ook leuke producten zitten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...