Jump to content

Echt of nep Sonore


Walt
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, Walt said:

Spades verschrikkelijk, komen hier nooit meer. 

Nee okay, ze zijn niet het handigst...Maar het gaat om de beste verbinding toch?

Trouwens bij mijn Thiel speakers kunnen alleen maar spades op, en dan nog aan de onderkant ook. Erg handig bij een speaker van meer dan 50kilo. :P 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Walt said:

Trouwens met Cock besproken dat hij deze kabel voor mij wil ombouwen naar de laatste inzichten, zodat de werking en het uiterlijk weer perfect zijn. 
 

Maar ik ben nu toch ook al onder de indruk wat deze geleider weet neer te zetten. De openheid van het geluid doet niet onder voor de Mundorf zilver/goud geleider, maar het geluid komt meer de ruimte in, niet zozeer de stem en de instrumenten, die blijven op dezelfde plek maar een soort gloed of aura, lastig te omschrijven. 
 

Mogelijk is het zilver toch een barriere voor de structuur informatie zoals ze dat op audiofreaks zo mooi noemen (Henri vd Heide, geluid dat niet mag). Echter in de speakers zit nog steeds een kleine meter Mundorf draad, dus dan zou alleen de barriere per meter nu gunstiger zijn.

Luister eens goed naar de kwaliteit van het laag. Daar gaat het bij stranded draad vaak mis. Zelfs bij apart geïsoleerde draadjes.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Walt said:


 

die kun je zo opknippen in 3 nieuwe setjes 😛

Link to comment
Share on other sites

Tevens nog met Cock gesproken over de ‘binnen’ bekabeling van mijn open baffles, mogelijk ga ik als test ook nog een Sonore geleider toepassen van de filter naar de Audiotechnology 18H52 underhung mid. Momenteel zit daar een Mundorf silver/goud geleider, wat ook zeer fraai is. 

 

Dit komt dan later wel een keer, nu eerst lekker genieten van hoe het nu al klinkt. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Walt said:

Ik heb voorzichtig geinformeerd naar de prijs, daar koop je 3 kortere setjes voor.. 

in de advertentie staat een prijs van 325 euro. Dat lijkt mij spotgoedkoop. Zo raak ik die van mij nooit kwijt. Ik vraag 500 euro voor een set van 110cm. Daar wil ik evt nog wel wat vanaf doen, maar op de meterprijs van die advertentie kom ik nooit uit.

Of had jij een andere prijs gehoord dan die 325 euro?

groet,

Leobus

Link to comment
Share on other sites

Nee die 325 is voor een ander artikel (setje jumpers) dat hij te koop heeft. De vraagprijs die ik kreeg is natuurlijk prive, die ga ik niet exact vermelden, maar 3 setjes geeft een indicatie.. 

Edited by Walt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...