Jump to content

CD transport


Rens Verbeek
 Share

Recommended Posts

Ik vind de Project qua idee erg leuk, wel is de prijs erg stevig en vraag ik me echt af of die zo goed is.

En zeker is het een betrouwbaar merk, maar ze richten zich wel erg op de onderkant van de markt.

Ik heb weleens een Project cd-speler gehad maar die vond ik niet echt heel indrukwekkend. 

De vergelijking wordt hierboven gemaakt met een aantal oude transporten die ik redelijk goed ken. 

De CEC is niet meer te vergelijken met een nieuwe CEC Tl-5, die speelt echt klassen beter. En de Esotoric en Teac's ben ik nooit zo weg van geweest.

Het komt goed, Cock zoekt ook mee voor me. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens net een Proceed CDT 3 gekocht. Dit is alleen een transport en je hebt er dus een losse dac bij nodig. Ergens komende week hem ophalen. Volgens Cock speelt hij erg goed en kan er maar weinig tegenop. Bovendien prima onderdelen voor te krijgen mocht iets het begeven in de toekomst. Ik vind het design wel funny, maar velen zullen hem niet mooi vinden denk ik.

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, pjotr27 said:

Ik heb trouwens net een Proceed CDT 3 gekocht. Dit is alleen een transport en je hebt er dus een losse dac bij nodig. Ergens komende week hem ophalen. Volgens Cock speelt hij erg goed en kan er maar weinig tegenop. Bovendien prima onderdelen voor te krijgen mocht iets het begeven in de toekomst. Ik vind het design wel funny, maar velen zullen hem niet mooi vinden denk ik.

 

Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst. 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, pjotr27 said:

Ik heb trouwens net een Proceed CDT 3 gekocht. Dit is alleen een transport en je hebt er dus een losse dac bij nodig. Ergens komende week hem ophalen. Volgens Cock speelt hij erg goed en kan er maar weinig tegenop. Bovendien prima onderdelen voor te krijgen mocht iets het begeven in de toekomst. Ik vind het design wel funny, maar velen zullen hem niet mooi vinden denk ik.

 

Super bak, veel plezier ermee, ze hebben trouwens nog een iets specialere cd-speler https://www.stereophile.com/cdplayers/849/index.html

 

Edited by SpaceJS
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Ove Rickland said:

Geen CDT3, maar PDT3 (Proceed Disk Transport). Overigens met dac heet 'ie PDP3 (Proceed Disk Player).

 

Ja uiteraard, die bedoelde ik ook. Even een mistype, ik heb inderdaad ook een PDT-3 die onderweg is naar mijn luisterkamer. 

Cock is er helemaal lyrisch over. Heb je trouwens de stroomkabel nog vervangen? Ik zie dat er een vaste kabel aan zit standaard.

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, pjotr27 said:

 

Ja uiteraard, die bedoelde ik ook. Even een mistype, ik heb inderdaad ook een PDT-3 die onderweg is naar mijn luisterkamer. 

Cock is er helemaal lyrisch over. Heb je trouwens de stroomkabel nog vervangen? Ik zie dat er een vaste kabel aan zit standaard.

 

Nee, alleen heeft Cock er een goede stekker er aan gezet. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...