Jump to content

Oktoberfest Revisited


Arden
 Share

Recommended Posts

  • Members

Voor degenen die het nog even leuk vinden zo aan het einde van het jaar, 17 december hebben we nog even een klein Duits (Blumenhofer) feestje. Veel aanmeldingen zijn via Feestboek gekomen, ik besef me nu pas dat het hier niet is aangekaart. De dag zelf (zie de link hieronder) staat in het kader van mijn grote luidsprekerliefde, de Blumenhofers. Het topmodel staat in de grote ruimte, het model welke we op het DAE demonstreerden staat in de bioscoop, in mijn kantoor staan de FS-3 LE te spelen. Vanaf 17.00 braadworsten (curryworst) met bier, wie zin heeft, is welkom!

 

http://www.music2.nl/oktoberfest-revisited/

 

 

Aanmelden? Graag! kan eventueel ook via dit draadje, wie zich al via Feestboek heeft aangemeld, hier niet nog een keer aanmelden, dan moet ik alles nog 3 x gaan nalopen...

 

En dan nu nog even een ''kleine'' sfeerimpressie, want dat hoort, een foto in een dergelijk bericht:

 

317368093_5414902125303903_5595009477429

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Kwestie van prioriteiten stellen Charles... 🤣

 

Ehhh, we zitten via diverse andere kanalen nu op 117 bezoekers, ik ben bang dat het een beetje te druk gaat worden. Zo veel kan ik er met goed fatsoen gewoonweg niet kwijt. Daar de luidsprekers rond de Kerst naar de nieuwe eigenaar verhuizen (ze blijven gelukkig in NL, dat scheelt me een hoop werk) is het een klein beetje spijtig dat ik er niet een 2 daags event van had gemaakt. Dit soort luidsprekers ga je niet snel  nog een keer ergens aantreffen! Maar het is wat het is...

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, carl said:

Ik zou bang zijn voor jatten Onno.

Daar dacht ik in 1e instantie ook gelijk aan met zoveel mensen en Marco's ervaringen van audioshows uit het verleden waar destijds ook gejat is. Maar ik neem aan dat Marco inmiddels geleerd heeft en ervoor zorgt of gezorgd heeft dat alle kleine grijpbare dingen weg heeft gehaald en zijn vitrinekasten op slot heeft. Daarbij ga ik ook uit van de mensen die allemaal komen om de Blumenhofers te horen Marco's gastvrijheid niet zullen beschamen. 

Link to comment
Share on other sites

Destijds is er bij ons op de Pastorijshows heel wat "verdwenen".  Zoals heel wat CD's maar ook heel wat strooomkabels van Essential Audio Tools.  Op een bepaald jaar waren er 6 kabels ter waarde van 129€ "verdwenen".  Al bij al is er voor zo'n 2000 € "verdwenen" op onze shows.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben in de middag enkele uren geweest en heb Cock ook gezien. Verder voornamelijk gasten uit de FB-hoek. Altijd gezellig natuurlijk en prima catering: dank Marco en Thijs. Er stonden 3 sets met Blumenhofer-speakers te spelen. Lastig te vergelijken, omdat de overige apparatuur in elke set anders was.

Link to comment
Share on other sites

  • Members
15 hours ago, Ove Rickland said:

Feestboek

 

 

Plus een paar dealers met hun klanten, reviewers (Alpha Audio en Hifipuntnl), conculega's (Fine Sounds Benelux), er gaat zelfs een serieuze Hi-Visit van komen...

 

Moet heel eerlijk zeggen, de leukste show welke ik de afgelopen jaren heb gedaan! Puur mazzel met de drukte dat ze echt verspreid over de dag kwamen, anders was het toch lelijk dringen geweest...

 

En dan nu... 2 weken vrij (het moet niet gekker worden)!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ehhh, de vakantie gaat (helaas) niet door, dus blijven we in ons kikkerlandje. Dat houdt wel in dat de toko komende week gewoon open is, wie dus alsnog even die kanonnen wil horen, mail, app of bel even, en kom langs!

 

Dit soort systemen ga je niet vaak tegen komen...

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • Members

Deze maar even omhoog geschopt omdat ik geen nieuwe aan wilde maken, op 20 januari 2024 hebben we er weer 1, ditmaal met als afsluiter een DJ over de set, everzwijn aan het spit, en nog wel wat meer...

 

O ja, vergeet ik bijna, t'is ook een soort van audio showtje! 🤣

 

https://www.music2.nl/musical-masterpieces-in-hoek-van-holland/

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Arden said:

 

O ja, vergeet ik bijna, t'is ook een soort van audio showtje! 🤣

 

https://www.music2.nl/musical-masterpieces-in-hoek-van-holland/


Ik ga eens even de agenda raadplegen Marco. Altijd leuk en leerzaam.

 

En ik zou wel eens een vergelijking tussen de nano tube kabel en gewoon willen horen.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...