Jump to content

Verslag Vergelijk klassieke draaitafels 2021


Ivan10
 Share

Recommended Posts

Dank Jack. Ja goede vraag. 
Mensen zijn niet zo happig op foto’s. En om iedereen een AVG verklaring te vragen is ook weer zo wat. Jammer is het wel want, het is toch een stuk hifi geschiedenis om iedereen een keer vast te leggen als forumlid en audiofiel. 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ivan10 said:

Dank Jack. Ja goede vraag. 
Mensen zijn niet zo happig op foto’s. En om iedereen een AVG verklaring te vragen is ook weer zo wat. Jammer is het wel want, het is toch een stuk hifi geschiedenis om iedereen een keer vast te leggen als forumlid en audiofiel. 

 

Ja, lijkt mij ook. Hoewel het een heel leuk verslag is zo, met al die foto's! Dat AVG gaat (mij) soms ook wel veel te ver, je mag bijna niets meer tegenwoordig....

Link to comment
Share on other sites

Mooie Foto’s en Leuk verslag Ivan. En die Fidelity arm van Marco was ik jaloers op. In matte afwerking vond ik hem beduidend mooier dan de Chrome Ikeda.
 

Ik denk dat de conclusie ook wel een beetje klopt. Ik heb trouwens na de interne verhuizing het plan het MM element te vervangen door een MC. Alleen weet ik nog niet welke 😀

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Dank Carl. Zeker wat een schoonheid van een toonarm. Hana heeft MC’s hoop dat merk nog een keer te beluisteren. Er is een groep op Facebook over Hana. Ik ben benieuwd hoe dat klinkt. Maar ik heb te weinig verstand van MC’s. Dus kan het niet echt vergelijken. Wel een keer bij Jack een Denon beluisterd. :) Dat zie je ook vaak Denon met een modificatie. Aan de andere kant als het goed klinkt dat klinkt het goed. Succes met de MC speurtocht.

Link to comment
Share on other sites

Een Denon DL-103 is een heel fijne cartridge. Updates hoeft niet persé. Er valt meer uit deze cartridge te peuteren, dan verwacht.* Nadeel is dat je weer een geschikte MC phono-amp moet hebben of een passende step-up trafo.  Een Goldring 1042 gaat verder. Dat is "gewoon" een MM.🙋‍♂️  

 

*Ik zal hem binnenkort weer eens installeren  🙂

Edited by Tubejack
update :-)
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, René N. said:

Alleen het lichaam veranderd om je geest heen B) :D. Ondertussen meer dan 30 jaar geleden Jack, the Good Old times... :rolleyes:

Dat valt wel mee René. Nog steeds "Good times" Vanochtend vroeg, hard gelopen in het Amsterdamse bos. Het was schitterend, met de mist over open stukken en de zon die daardoorheen probeerde te prikken🙋‍♂️

Amsterdamsebos12nov2020.jpg

Edited by Tubejack
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...