Jump to content

Audiophile


Misterpispot
 Share

Recommended Posts

Hallo ik ben misterpispot mijn nieuwste ontdekking op vinyl is de fantastisch klinkende lp van Naissam Jalal: Quest of the Invisible Part 1 en 2. Ik hoor graag jullie meningen mss leer ik er iets van, ben heel benieuwd.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Vinyl_Fuchs said:

Waarmee ik wil aangeven dat het genieten van audio-apparatuur an sich voor mij ook een wezenlijk onderdeel van mijn audiohobby is.

Voor mij ook.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Kraus vonBentinck said:

Onbegrijpelijk dat iemand zich hier kan registreren met een dergelijke nick

en even onbegrijpelijk dat leden er ook nog op reageren.

Zeker, deze persoon is nog geen uur hier geweest in totaal.

https://www.high-endforum.nl/profile/123483-misterpispot/?tab=activity

Na zijn post is hij niet meer hier geweest.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zowel Jongensdroom als RAVON hier in huis gehad. RAVON was op het gebied van akoestiek zeker een deskundige. Hij had een eigen bedrijf gericht op het voorkomen/reduceren van industrielawaai. Hij heeft me toen zeer goed geholpen en wilde zelfs geen km vergoeding hebben. Maar Jongensdroom zou best de “pispot” kunnen zijn. Hij had wel een zeer merkwaardig gevoel voor humor. 
 

Ik heb die muziek opgezocht. Lijkt me voor een avond erg boeiend. Ben benieuwd of we hem nog terugzien.

Link to comment
Share on other sites

Heb je de Serpentking ook op bezoek gehad? ;)

 

Maar serieus. Ravon's vertrek was een verlies voor het forum (evenals dat van een paar andere leden destijds). Jongensdroom was een prima lid die wel van een grapje hield. Weet niet eens meer wat er destijds mis gegaan is.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Duck-Twacy said:

Heb je de Serpentking ook op bezoek gehad? ;)

 


Die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord. Waar komt die vandaan ? Overigens had Wil een zeer goede set hoor. Was achteraf niet echt gelukkig met de TD 124.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Uitdrukking?? De Serpentking was destijds een trol die met iedereen de draak stak (op een nogal grove manier). Toch kon ik er wel om lachen en vraag me nog steeds af wie erachter zat.

https://www.high-endforum.nl/profile/12116-theserpentking/

Edited by Duck-Twacy
Link to comment
Share on other sites

Jammer dat er geen postings bij staan. Ik had het graag (her?)lezen. Overigens was dit forum toen niet mijn dagelijkse kost.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Nee die zijn allemaal weggehaald. Maar hij probeerde gewoon iedereen een beetje op de kast te krijgen door hun set te beledigen en ging daar best ver in. Het was een beetje nivo slecht opgevoede puber

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...