Jump to content

The tracking Angle


carl
 Share

Recommended Posts

6 hours ago, carl said:

Mike Fremer is inmiddels voor zichzelf begonnen https://trackingangle.com. Hij gaat nu ook weer voor de Absolute Sound schrijven. Wat het verhaal er achter is heb ik nog niet kunnen achterhalen.

Er staat o.a dit:" Met Nick en David herenigd, zullen we doorgaan met het produceren van de meest uitgebreide internetrecensies van opgenomen muziek en betaalbare audioapparatuur, met een focus op analoog afspelen. Daarnaast zullen er nieuwe functies en andere inhoud zijn die gericht zijn op de wereldwijde heropleving van vinyl." 🙋‍♂️


 

Edited by Tubejack
Link to comment
Share on other sites

Ik lees Stereophile/Mike Fremer al erg lang.  In de beginjaren erg leuke tests over Phonokabels en eigenlijk alles wat met draaitafels te maken heeft. Hij nam ook elementen op tape op. De laatste jaren werd het allemaal nog duurder dan duur wat hij testte. Op een bepaald moment houdt het ook wel een beetje op. 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, carl said:

Ik lees Stereophile/Mike Fremer al erg lang.  In de beginjaren erg leuke tests over Phonokabels en eigenlijk alles wat met draaitafels te maken heeft. Hij nam ook elementen op tape op. De laatste jaren werd het allemaal nog duurder dan duur wat hij testte. Op een bepaald moment houdt het ook wel een beetje op. 

Fremer doet ook reviews van (voor jou) betaalbare spullen Carl 😂

 

Edited by Tubejack
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...