Jump to content

Infinity Omega IRS te koop aanbieden


Koffiefreak
 Share

Recommended Posts

Hallo Hifi-vrienden,

 

Via dit forum zou ik willen proberen mijn puntgave Infinity Omega IRS luidsprekers te verkopen. Ze staan gewoon erg in de weg in mijn kleine huisje, zijn weinig gebruikt.

Ik woonde destijds bij aankoop in een veel groter huis en daar klonken ze fantastisch, aangestuurd door mijn NAD 370 versterker. Kenners weten: het zijn grote luidstprekers, 55 kg zwaar, mogelijkheid tot bi-wiring en bi-amping.

Wat zou een correcte verkoopprijs zijn? Wie kan me helpen?

Infinity 1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Als ze in perfecte staat zijn, kun je er denk ik 2000 à 2500 euro voor vragen. Maar luidsprekers van die leeftijd zouden eigenlijk gereviseerd moeten worden en dat kan de prijs dan wel drukken.

Link to comment
Share on other sites

Ik denk aan 1500. De prijzen gaan omhoog van de meeste classics, deze Omega kon je 10 jaar geleden al voor 1500 krijgen. Net als de kappa 9 voor 1100, nu word er soms het dubbele voor gevraagd.

Met een meer krachtige versterker dan die NAD zal het nog een stuk beter klinken. Dat reviseren is vaak nog helemaal niet nodig. Ik heb Infinity rond 1980 en speelt nog super.

Edited by kweetniet
Link to comment
Share on other sites

On 23-4-2022 at 08:48, Koffiefreak said:

Hallo Hifi-vrienden,

 

Via dit forum zou ik willen proberen mijn puntgave Infinity Omega IRS luidsprekers te verkopen. Ze staan gewoon erg in de weg in mijn kleine huisje, zijn weinig gebruikt.

Ik woonde destijds bij aankoop in een veel groter huis en daar klonken ze fantastisch, aangestuurd door mijn NAD 370 versterker. Kenners weten: het zijn grote luidstprekers, 55 kg zwaar, mogelijkheid tot bi-wiring en bi-amping.

Wat zou een correcte verkoopprijs zijn? Wie kan me helpen?

Infinity 1.jpg

Deze nickname vraagt natuurlijk om een reactie in het espresso/ koffie-topic.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...