Jump to content

5751 / 6FQ7


carl
 Share

Recommended Posts

Wat een ongelooflijke ellende Jack. Heeft zo’n bedrijf de zaak net op orde en dan krijg je dit. En wat te denken van de werknemers.

 

Had jij nog suggesties voor die 6fq7 vervanger. 

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, carl said:

Ik heb net bij Tone Factory 4 Tungsol 6550 eindbuizen besteld (op zich zijn mijn KT 120 nog goed, maar je weet inderdaad niet wat die boycot gaat betekenen)
 

Verder ben ik mijn buizen aan het uitmesten en ga Tone Factory vragen van de 7 KT  120 zo mogelijk 4 te matchen. 

Als dat die KT120 zijn die ik ook hier even heb gehad, dan weet je dat er 1 niet zo goed was. Die had ik ook gemerkt voor je.
Tone Factory matched altijd hun buizen als je ze per paar of per 4 besteld, naar mijn weten. Dat hebben ze toen ook met mijn 4 stuks Tungsol KT150 en met het paartje Tungsol 6SN7GTB gedaan. Maar voor je eigen zekerheid kun je het even nachecken.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, carl said:

Wat een ongelooflijke ellende Jack. Heeft zo’n bedrijf de zaak net op orde en dan krijg je dit. En wat te denken van de werknemers.

 

Had jij nog suggesties voor die 6fq7 vervanger. 

Voor de 6fq7 heb ik geen vervanger.   Ik heb net een bergje niet Russische buizen besteld, genoeg voor de komende jaren 🙋‍♂️

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, audiofreak said:

Als dat die KT120 zijn die ik ook hier even heb gehad, dan weet je dat er 1 niet zo goed was. Die had ik ook gemerkt voor je.


Gelijk weggegooid Onno.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, carl said:

Ik heb de Sylvania gevonden en kan kiezen tussen “paar” of “symmetrisch” . Wat is aan te bevelen?


Als je een paar doet zijn ze vaak ook symmetrisch. Een aantal buizen zijn triodes hetgeen betekent dat een buis twee helften heeft. Symmetrisch betekent dat beide helften binnen een marge hetzelfde meten. Het liefst heb je buizen in paartjes en symmetrisch. Tenminste zo bestel ik ze altijd. Anders even contact leggen met de verkoper hierover. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...