Jump to content

Gestoord contact met of in luidspreker


Lucky51
 Share

Recommended Posts

@Hans van Liempd Dank je wel voor de uitleg, en de afbeelding is ook de duidelijkste die ik tot nu toe gezien heb. Misschien ga ik me er nog eens aan wagen als het nodig is. Door de vakman laten repareren zie ik niet zo gauw gebeuren (met alle risico dat de tweede speaker óók kuren gaat krijgen, ze zijn een jaar of 30 oud) , voor mijn soort gebruik zijn er ook vast wel prima tweedehandsjes te vinden voor minder geld. Ik vond dit al een leuk ontdekkingsreisje naar een terrein waar ik helemaal niets van wist, en nog leuker, waar ik zelf een makkelijke oplossing heb kunnen vinden zonder ingrijpende operatie, voor wat-ie waard is ;) 

Link to comment
Share on other sites

Wanneer de speaker niet meer aanloopt, zal het lang duren voordat hij naar de andere kant is uitgehangen. Niet meer aankomen dus.  Ik zou de basspeaker van de andere luidspreker wel omdraaien. Dat kan zeker geen kwaad.

Edited by Hans van Liempd
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Hans van Liempd said:

Wanneer de speaker niet meer aanloopt, zal het lang duren voordat hij naar de andere kant is uitgehangen. Ik zou de basspeaker van de andere luidspreker ook omdraaien. Dat kan zeker geen kwaad.

Goeie tip, dank je wel. Ik ga eerst even aanzien of deze speaker inderdaad goed blijft. Maar omdraaien van de andere is inderdaad een hele kleine moeite. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
4 hours ago, Wouter van Caspel said:

A . Ik heb de Mission 753 Boxen. De rechter Box vertoonde hetzelfde euvel. Kraken en andere rare geluiden. Op zijn kop gezet en hey presto. Hij doet het als vanouds. Hoe lang valt af te wachten inderdaad. Bedankt voor deze prima tip! 

Mooi zo, weer een paar boxen gered van de sloop ;) . Bij mij doet-ie het nog steeds perfect na dikke drie maanden. Het centreren met de kartonnetjes is tot nu toe duurzaam gebleken (alleen op de kop zetten had niet veel effect), ik moest hem echt weer in het gareel dwingen en had eerlijk gezegd niet verwacht dat die kartonnetjes meteen al afdoende zouden zijn voor langere tijd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...