Jump to content

Kimber Hero interlink


carl
 Share

Recommended Posts

Ik heb nu een account bij tweede hands Hifi.nl  😀  en een beetje saneren kan geen kwaad. Hoeveel zou je nu kunnen vragen voor een Kimber Hero interlink van een halve meter en met WBT pluggen?  

Link to comment
Share on other sites

€100 is wel erg weinig. Ze gaan voor $200 in de VS en daar zijn ze ook nog eens goedkoper in aanschaf. Ik zou er zelf niet minder dan €175 voor accepteren, dus aanbieden voor €240.

 

Edited by Sodejuu
Link to comment
Share on other sites

Overigens, waarom zijn die kabels zo duur geworden? Heb nog ergens een 75 cm PJB gebalanceerd. Volgens mij om en nabij 100 gulden voor betaalt destijds

 

Die Hero's waren iets duurder, maar niet heel veel.

 

https://www.audiohobby.eu/en/kimber-kable/11736-kimber-classic-series-analog-interconnects-hero-hb-upb-1m.html

 

Raar.

Link to comment
Share on other sites

Ik ga hem morgen op hifi.nl zetten. Bedankt voor je prijsadvies Roger. Je weet wat mijn plannen zijn 😀

 

En Duck je kan me een bod doen. Bij forumleden vraag ik natuurlijk niet de hoofdprijs.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt Carl, maar was n flauw grapje.

 

Ik heb hier nog een verhuisdoos vol met allerlei kabels (goedkope en wat duurdere). Een fortuin begrijp ik nu.

 

Succes met de verkoop!!

 

Edit. Kimber was altijd een van mn favoriete merken omdat ze goede kwaliteit leverden voor een redelijke prijs. Met de prijzen die er nu gevraagd wordt haak ik een beetje af. De duurste kabel die ik ooit gekocht heb (nieuw) was een stroomkabel voor 399 (gulden nog).

Edited by Duck-Twacy
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...