Jump to content

Nieuw: High-End thema's & Logo


Recommended Posts

  • Admin

Jullie zullen het vast al gezien hebben, we hebben een aangepast thema gekregen: High-End.

 

We gebruikten tot nu toe het standaard Invision thema wat je op veel andere forums tegen komt.

 

Ik begreep dat er in het verleden meer blauw gebruikt werd en dit ik heb ik enigzins teruggebracht.

Niet te veel omdat het anders richting het Stereoforum zou gaan.

 

Nachtthema

Omdat dit thema erg licht is heb ik ook een donker thema gemaakt: High-End at Night.

 

Wisselen van thema

Dit gaat vrij eenvoudig.

Onderaan het forum vindt je nu een extra optie: Theme.

 

Hier kun je het gewenste thema kiezen.

afbeelding.thumb.png.d28f9e2a73d019a34151e14a652eae11.png

 

Logo

Omdat het forum hopelijk straks ook via de Invision Communty App. te gebruiken is hadden we een logo nodig.

Ook hebben we nu een Favicon.

Edit: Aangepast logo ivm. gelijkenis logo zoals verderop te lezen is.

afbeelding.png.c5e7100b0194c7b188c5e167cf1eb0e5.png

 

Hopelijk bevalt dit logo jullie.

 

Link to comment
  • Admin
18 minutes ago, Ove Rickland said:

"Wij zijn een forum, geen commerciële partij." Dat is voor (schenden van) het auteursrecht in het geheel niet relevant.

 

Het idee zat al langer in mijn hoofd en nu je mij er op wijst lijkt het er op. Maar dat is toeval.

Link to comment

Het teken in het logo is hetzelfde als van de High End München. Het lettertype is wel anders. Je kunt dus niet zeggen dat het een geheel eigen ontwerp is.

Vraag gewoon na bij de High End Society of het teken gebruikt mag worden voor dit forum. 

https://verband.highendsociety.de/high-end-society.html . Het ergste wat kan gebeuren is dat ze geen toestemming geven.

Niet vragen is iig vragen om problemen

 

 

Link to comment
  • Admin
34 minutes ago, Sodejuu said:

Het teken in het logo is hetzelfde als van de High End München. Het lettertype is wel anders. Je kunt dus niet zeggen dat het een geheel eigen ontwerp is.

Vraag gewoon na bij de High End Society of het teken gebruikt mag worden voor dit forum. 

https://verband.highendsociety.de/high-end-society.html . Het ergste wat kan gebeuren is dat ze geen toestemming geven.

Niet vragen is iig vragen om problemen

 

 

 

Goed idee!

 

Maar ik heb het anders opgelost en een Free Sound Wave image gebruikt en het logo aangepast.

Link to comment
11 hours ago, Beheer said:

Jullie zullen het vast al gezien hebben, we hebben een aangepast thema gekregen: High-End.

 

We gebruikten tot nu toe het standaard Invision thema wat je op veel andere forums tegen komt.

 

Ik begreep dat er in het verleden meer blauw gebruikt werd en dit ik heb ik enigzins teruggebracht.

Niet te veel omdat het anders richting het Stereoforum zou gaan.

 

Nachtthema

Omdat dit thema erg licht is heb ik ook een donker thema gemaakt: High-End at Night.

 

Wisselen van thema

Dit gaat vrij eenvoudig.

Onderaan het forum vindt je nu een extra optie: Theme.

 

Hier kun je het gewenste thema kiezen.

afbeelding.thumb.png.d28f9e2a73d019a34151e14a652eae11.png

 

Logo

Omdat het forum hopelijk straks ook via de Invision Communty App. te gebruiken is hadden we een logo nodig.

Ook hebben we nu een Favicon.

Edit: Aangepast logo ivm. gelijkenis logo zoals verderop te lezen is.

 

Hopelijk bevalt dit logo jullie.

afbeelding.png.bcbd1956ec05d3478bcae6b4a4607c48.png

Goed bezig zeg.

Zeker de darkmode is erg prettig.

Maar ook de algehele layout en een nieuw logo helemaal top.

Link to comment
5 hours ago, leobus said:

Dat nieuwe logo doet mij sterk denken aan het logo van de “High end München.”

Wel mooi hoor.

groet,

Leobus

En als er een lichte boog in zou zitten zoals een CD spoor of LP groef?

Het is al een keer aangepast, he.

Edited by Ivan10
Link to comment
  • Admin

Bedankt voor de complimenten 😃

 

Zoals in de eerdere reacties al gemeld het het eerdere logo inderdaad veel weg van de beurs in München en vandaar het logo zoals het nu is.

 

De suggestie om het meer op een groef te laten lijken vindt ik wel een goeie, ik zal eens kijken of hier wat mee aan te vangen is.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...