Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... IV

Tubejack
 Share

Recommended Posts

On 12-1-2022 at 18:41, Roots said:

Grappig...Zodra iemand nog maar met een scheef oog naar Cock wijst heb jij meteen de behoefte om in de verdediging te schieten.🤭

Maar bedoel je dat nu dat Cock zijn Nanotube kabels geen last hebben van faseverschuivingen? Wat elke andere elektrische geleider wel heeft.

Het grappige is dat je de kabel nog nooit hebt gehoord, als je deze een keer hebt gehoord ben ik wel benieuwd hoeveel faseverschuiving je hebt waargenomen.

21 minutes ago, audio cor said:

Het grappige is dat je de kabel nog nooit hebt gehoord, als je deze een keer hebt gehoord ben ik wel benieuwd hoeveel faseverschuiving je hebt waargenomen.

Ik geloof best dat het een fantastische kabel is Cor...Maar vraag was heeft Nanotube geen last van L en C?

Je kan het gewoon meten weet je.😃

42 minutes ago, Roots said:

Ik geloof best dat het een fantastische kabel is Cor...Maar vraag was heeft Nanotube geen last van L en C?

Je kan het gewoon meten weet je.😃

Ik ben niet technisch, dit zou je aan Cock moeten vragen of bij hem langs gaan iedereen is welkom. Maar iedereen die de kabel heeft gehoord is er super enthousiast over.

Wil je dit met ons delen als je geweest bent of contact met hem hebt gehad ?

13 hours ago, Tubejack said:

Nog beter "krijgen". 😊

Net deze LP schoongemaakt, moest 2x want hij was erg vies.   produced by  Quincy Jones.  Wat een sound.🎶  

257.jpg

Ja klopt! Ik heb hem ook al heel lang en speel dit vaak in de avond. Mijn kaken zijn al een keer tot aan de vloer gevallen. 

3 hours ago, Mediator said:

Ja klopt! Ik heb hem ook al heel lang en speel dit vaak in de avond. Mijn kaken zijn al een keer tot aan de vloer gevallen. 

Er staat ook een mooi verhaal op de binnenhoes.   Als ik het goed heb begrepen, was George Benson was de 1e artiest  die opnam via het platenlabel Qwest.

Van  Quincy Jones heb ik meer positieve  verhalen gehoord.  Top producer 🙋‍♂️

4 hours ago, Ivan10 said:

Jammer, productiefoutje. 😒

Komt wel weer goed. 🙂 Maar waar je dan tegenaanloop (en eigenlijk zelden iets over hoort) is dat een verzwaarde arm en zo'n DL-103 die m.i. toch een wat minder soepel cantilever heeft minder makkelijk dat soort hobbels kan volgen.  Het is alleen vervelend bij het 1e nummer en dan alleen op kant B. 

Moet ik er een strijkbout over halen? Of zijn er andere manieren die goed werken.

Edited by Tubejack