Jump to content

Update succesvol uitgevoerd!


Recommended Posts

  • Admin

Zoals jullie zien zijn we weer On-Line!

 

Zonder noemenswaardige problemen is er geüpdate naar de laatste versie Invision Community.

 

Er zijn geen bijzonderheden opgetreden en ook bleek de huidige configuratie die ik had doorgevoerd na de overname verder prima in orde.

 

Uit stabiliteit en veiligheid zijn we over naar PHP 7.4.0 en zijn alle MySQL databasetabellen geoptimaliseerd. Er zijn nog wat kleine wijzigingen nodig op de MySQL maar dit moet eerst even worden uitgezocht.

 

Let op

Houd rekening met het feit dat oudere browsers, denk aan Microsoft Internet Explorer, oudere versies van Edge, Firefox of Chrome, problemen kunnen geven.

Zoals ik al eerder heb aangegeven hebben ze voor deze oudere browsers de compatibiliteit losgelaten.

 

Mochten jullie toch tegen iets aanlopen of vragen hebben over deze nieuwe versie stel deze dan in dit topic.

 

 

Link to comment

Chrome browser werkt het ook in.
Ik zie wel dat er iets is veranderd in de lay-out van het forum. Zo zie je dus een topic niet meer over je hele scherm, maar tot de helft. Ook zijn de quotes voor een stukje te lezen en wil je de hele quote zien moet je het eerst uitvouwen.
Zie hier een voor beeld ervan
https://www.high-endforum.nl/topic/15812-weer-n-audiofiele-dag-iii/?do=findComment&comment=528154

 

Screenshot (Miniatuur).png

 

En dit topic is dus wel helemaal gevuld over het hele scherm. Kan het zijn dat de rest zich nog aanpast in de loop van deze dag?

 

 

Edited by audiofreak
Link to comment
  • Admin

Dat de quotes "ingeklapt" zijn vindt ik op zich wel prettig.

Soms heb je hele pagina's met quotes die je al kent en waardoor pagina's enorm lang worden.

 

Ik zal eens kijken of er iets aan de breedte van het forum gedaan kan worden.

 

Wat ik niet ze zitten is een soort van "statistiek" wat ik zie:

afbeelding.thumb.png.377315800c9110708d80b388960c3dd6.png

 

Eens kijken of dat weg kan.

 

Ja, dat kan / is weg 😉

 

Breedte is ook weer normaal.

Link to comment
  • Admin

Ik zie dat het probleem met het niet tonen van afbeeldingen in Chrome niet is opgelost.

Edit: Dit is iets wat Chrome doet als de Url van de afbeelding geen httpS is.

Arden zijn site is geen httpS zie ik.

Hier kan ik dus niets aan doen helaas.

 

Ook zijn de vette topic titels in de Active Topics module verdwenen. Erg onhandig.

Helemaal omdat die module de Topic Create Date gebruikt ipv. de Last Reply Date.

Edit: Dit is gedaan omdat de oude module te veel performance trok om de titel vet te houden.

Er is een module die eea. wel doet, deze is nog niet beschikbaar voor 4.6, even wachten nog.

 

Beide heb ik aan Invision Support gemeld.

Link to comment
  • Admin
47 minutes ago, Roots said:

Vorig jaar heb je het eens gehad over een nachtmodus. Zit dat nu in deze software ook al?

Ik kijk meestal op een 34"monitor, en het is best wel een bak licht. 😎

 

Forum ziet er strak en netjes uit, bedankt voor je inzet👍

Hallo Roots,

 

Dat is de volgende stap, een template met Dag en Nacht-modus.

 

Nog even geduld dus 🙂

Link to comment
3 hours ago, Beheer said:

Ik volg je niet helemaal.

Ik zat met mijn hoofd in een ander universum. Ik werd getriggerd door Audiofreak's wens om z'n SIGNATURE te wijzigen. Ik dacht natuurlijk weer even slim te zijn en vond de button om je PROFIEL te wijzigen...

Sorry.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...