Jump to content

Audioclub


carl
 Share

Recommended Posts

In ieder geval gaan de Audioclubs zo langzamerhand weer open.  In principe is er op 14 juli weer een bijeenkomst in Limburg. Ik heb er zin in.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Wij gaan 24 juni ook weer draaien bij de AVMN, en een extra avond in juli wat wij normaal nooit doen. 

Maar de 29e juli waarschijnlijk met Veddan dan als een extraatje , we hebben net gisteren een enquête uitgestuurd naar de leden.

 

 

Dat lijkt wel te gaan lukken..........😃,  .....🎂

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Overigens heeft de AVMN dit jaar geen vakantie omdat we al zoveel gemist hadden door corona. Elke laatste donderdag van de maand is er een bijeenkomst. De volgende dus 26 augustus.

groet,

Leobus

Link to comment
Share on other sites

Wat een welkome, nu al! 
zijn jullie ook nog deel van kleinere luister/vriendengroepjes die bij elkaar thuis komen luisteren/ideeen uitwisselen? 
ik heb mijn oude audiohobby pas vorig jaar weer opgepakt, maar ben erg op mijn eentje bezig en ken in de omgeving niemand die de hobby deelt.  Hoe doen jullie dat?

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik luister regelmatig bij vrienden en zij dan weer hier. Vooral als er weer wat aan onze sets veranderd is komen we weer “keuren”.

Zo kom ik al gauw bij ca 6 man hier in de buurt meeluisteren. Verder weg af en toe ook wel. Vaak forumleden of clubleden.

groet,

Leobus

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...