Jump to content

BarcaNova Sonore luisterruimte in aanbouw

Ivan10
 Share

Recommended Posts

Goede vraag Hans. Door Corona verlopen alle activiteiten langzamer, dat gooit roet in het eten. Maar de ruimte schiet nu lekker op. De laatste loodjes wegen het zwaarst zullen we maar zeggen. Cock blijft ook erg betrokken bij zijn zieke moeder en dat vraagt veel aandacht. Maar alle activiteiten lopen nog steeds door rond de luisterruimte. Alleen de oplevering is langzamer, dan normaal door verschillende factoren. Hopelijk staan we samen te proosten met alle forumleden in het mooie Haarlem deze zomer. En anders in een Haarlem getooid in mooie herfstkleuren. Wat in het vat zit verzuurt niet! 😄 

56 minutes ago, Ivan10 said:

Goede vraag Hans. Door Corona verlopen alle activiteiten langzamer, dat gooit roet in het eten. Maar de ruimte schiet nu lekker op. De laatste loodjes wegen het zwaarst zullen we maar zeggen. Cock blijft ook erg betrokken bij zijn zieke moeder en dat vraagt veel aandacht. Maar alle activiteiten lopen nog steeds door rond de luisterruimte. Alleen de oplevering is langzamer, dan normaal door verschillende factoren. Hopelijk staan we samen te proosten met alle forumleden in het mooie Haarlem deze zomer. En anders in een Haarlem getooid in mooie herfstkleuren. Wat in het vat zit verzuurt niet! 😄 

Ok, dank je. Ik was het Cock vergeten te vragen toen hij hier was.

• Members

De bedoeling was eigenlijk een opening deze maand met tevens de officiële introductie van het mono KAI element.  Door een hoop externe redenen (het is niet alleen BarcaNova wat gerund moet worden) kreeg ik van de week te horen dat dit is verzet tot na de zomer. Mocht ik weer iets meer weten (alles kan veranderen) meld ik het hier uiteraard ook.

• 4 months later...

Dank Carl voor je post. Er is recent een voorraad aan draaitafels afgeleverd. Het pand is ook opgeleverd. Verder is Cock bezig met nieuwe ideeen rondom een element (field coil) en een voorversterker. Maar hij is te druk bezig met zijn zieke moeder. Zij heeft last van zware dementie en heeft dagelijks veel zorg en aandacht nodig. Ook al is ze opgenomen in een zorgtehuis. Dus alles loopt minder rap dan gepland. 

Cock heeft er wel eens over verteld en ik kan er alles bij invoelen. Ik heb het wel eens over mijn broer verteld.

En hoe creatief Cock nog is vind ik echt bijzonder. Hoop dat hij de beste MM van de wereld maakt 😀