Jump to content

10975


Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Heb wat gedraald voordat ik dit postte.

 

Hiermee kom ik gelijk met die eigenwijze, maar altijd in voor een goede discussie speakerbouwer.

 

Ik mis hem wel. Net als enkele anderen (AudioPaul schiet me te binnen. Er zijn er vast meer)

 

rip

Link to comment
Share on other sites

Ik las dat gisteren nog weer eens. Ik ben toen één keer bij hem geweest, met een aantal mensen van het forum, met o.a. Hans van Liempd dacht ik... Is ook al weer een hele tijd geleden.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tubejack said:

De tijd gaat snel, alweer bijna 5 jaar terug. 

 

https://tubejack.nl/2016/08/30/afscheid-van-klaas-feenstra/

https://tubejack.nl/2019/06/12/in-memorandum-klaas-feenstra/

 

Gelukkig heb ik zijn luidsprekers nog. 🙂

 

Ik prijs mij ook gelukkig.

 

Helaas jammer dat ik nooit de maker/bedenker leer kennen. Behalve uit zijn topics.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, audiofreak said:

Haudio ook niet meer.
Headshell ook niet meer.
Is het niet zo dat de 'goeie' als eerste gaan?

Haudio en Headshell waren natuurlijk ook gewaardeerde forumleden (ik pretendeer niet iedereen (meer) te kennen)

 

Het aantal posts is natuurlijk van generlei belang, maar laatst keek ik gewoon even naar de ledenlijst en zag dat ik Spido bijna had ingehaald en dat stemde droevig, Had liever gezien dat hij nu op 20.000 had gezeten. Ik wilde er even stil bijstaan, forumleden zijn toch een soort virtuele vrienden (van mijn part soms  virtuele vijanden), maar als ze er niet meer zijn is dat toch een gemis.

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, audiofreak said:

@Duck-Twacy Zekers en ook niet-actieve levende leden zijn ook een gemis. Maar ook de genoemde overleden leden.

@thingman Teveel eer Toine! Ik zie mezelf echt als een goeie. Ik zie mezelf meer als een azijnpisser die de boel op scherp zet en houdt. En (te)vaak tegen dezelfde personen aanschopt.

 

 

Nou, die Spido wist ook hoe dat moest en beter ook. Let's agree to disagree in this... ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...