Jump to content

Afbeelding uploaden werkt niet goed


Recommended Posts

Beheerder,
Als ik een afbeelding of foto wil uploaden naar het forum via de button "Insert other media" en dan op de button "Insert image from url" een link plaats waar de afbeelding of foto staat, dan gebeurt er niets. Ik kan wel afbeeldingen of foto uploaden via bijlage en dan "choose files". r dan heb je weer een beperking van 102,4 kb.  Kan je er een aanpassing komen, zodat je grotere afbeeldingen of foto kan uploaden en groter dan 102,4 kb? En de link aanzetten dat je ook via een link een afbeelding of foto kan plaatsen?
De link hieronder is dus zo'n afbeelding die ik niet via de  button "Insert image from url" kan plaatsen. Ook niet rechtsreeks als ik die link hier plaatst

https://ibb.co/Vm318Q9

Edited by audiofreak
Link to comment
  • Admin

*knip-plaatje* voordat ik de ANP Gestapo op mijn dak krijg.

 

Even geleend van De Telegraaf, werkt prima.

 

Als ik jouw url probeer weigert hij, misschien dat die site deeplinken niet toestaat?

 

Ik wil liever niet sleutelen aan de grootte van een afbeelding om op te slaan, dat gaat bij onze hoster nogal in de papieren lopen.

Daarnaast is vol = vol bij onze hoster en kan ik geen schijfruimte bijkopen.

 

Je kent:

 

Link to comment

Dank voor het antwoord.  Ook je topic even doorgelezen. Ik heb een andere uploader nu gebruikt en mij geregistreerd. Nu lukt het wel. Ik denk dat het als niet-geregistreerde niet gaat, maar wel als geregistreerde dus wel. 
20210211-123238-Aangepast.jpg

Topic mag weg van mij.

Edited by audiofreak
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...