Hans van Liempd Report post Posted Wednesday at 05:19 PM 2 hours ago, Tubejack said: Ik ben zo wel tevreden. CD's kunnen zeer goed klinken. Vinyl en alle andere media ook. Met slechts bescheiden middelen. En dan zijn we weer waar we begonnen. High-res voegt weinig toe. Voor Gydotron, SACD kun je ook rippen. Ik heb een behoorlijk aantal DSD files die van SACD's komen. Dan heb je helemaal geen SACD speler meer nodig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gydotron Report post Posted Wednesday at 05:35 PM (edited) Ik heb op dit moment geen netwerkspeler. Binnenkort zal ik mijn Mola Mola Makua kunnen gebruiken als Roon Endpoint, dan kan ik muziek afspelen vanuit mijn NAS. (ik veel muziek op mijn NAS staan, ter info, die ik zelf niet heb geript) . Ik heb geen behoefte om mijn eigen muziek te rippen, veel teveel werk vind ik. Ik heb geduld en als ik tegen de zomer een SACD speler heb ben ik meer dan tevreden. En Hans, ik heb nog veel zuivere SACD's, geen hybrides en die kan ik nu niet spelen, een beetje zonde van de mooie muziek. Edited Wednesday at 05:36 PM by Gydotron Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hans van Liempd Report post Posted Wednesday at 05:39 PM Zoals gezegd, kun je die (laten) rippen. Misschien heb ik zelfs al wel een aantal van jouw SACD titels geript in DSD verzameld. Die hoef je maar te kopieren. Dat is snel gebeurt. Hou wel rekening met een berg data. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tubejack Report post Posted Wednesday at 05:53 PM 31 minutes ago, Hans van Liempd said: Dan zijn we weer waar we begonnen. High-res voegt weinig toe. Dat kan, maar hoeft niet. Ach 90% is toch 16bit 44.1Khz Quote Share this post Link to post Share on other sites