Jump to content

Setbeschrijving wordt niet opgeslagen


Recommended Posts

Beste beheer. Ik wilde mijn setbeschrijving actualiseren. Dat gaat wel heel erg lastig want  je ziet niet meer dan 1 regel en de rest is verborgen. Daarnaast werkt save daar niet bij mij. Zou dat svp aangepast kunnen worden? Bedankt!

 

PS ik zal eens kijken of het op de vaste computer wel lukt. Zit hier op de I pad.

Edited by Beheer
Titel aangepast
Link to comment
  • Admin

Hallo Carl,

 

Ik heb even gekeken en zie dat het maar een één regel tekst veld is. Dat is inderdaad lastig is om te vullen. Het lukt wel want als je kijkt zie je dat er nu 2 puntjes (..) als laatste staan.

 

Mocht je het problematisch vinden stuur mij dan even je set beschrijving dan regel ik het voor je.

 

Ook zal ik de makers van ons forumsoftware vragen of hier wat aan te doen is.

Link to comment

Ik zal je morgen wel even een setbeschrijving sturen Beheerder. Ik vind het altijd erg prettig om dat bij anderen te bekijken. Bij sommige weet ik het, maar niet bij allemaal.

Link to comment
  • Admin

Opgelost.

 

Bleek een "foutje" in het profiel van Carl.

 

Bij Website URL: stond ingevuld: http://, dit moet dus niet.

 

Dit moet dus niet, hij wil namelijk een complete Url, die melding komt niet goed zichtbaar op mijn 15" laptop, misschien wel op een groter scherm.

En dus slaat hij andere wijzigingen in je profile niet op.

Edited by Beheer
Bijgewerkt.
Link to comment
  • Admin
5 minutes ago, Ruud said:

Net als bij mij?

Hallo Ruud,

 

Excuses, er was een regel niet meegekomen bij mijn reactie aan Carl.

 

Ja, ook jij had bij Website URL: staan: http://

 

Dit moet dus niet, hij wil namelijk een complete Url, die melding komt niet goed zichtbaar op mijn 15" laptop, misschien wel op een groter scherm.

En dus slaat hij andere wijzigingen in je profile niet op.

Link to comment

Zie hier bovenaan staan: your profile is 0% complete! Dat betreft dus mijn eigen profile, waar ik al tijden niets aan gewijzigd heb. Er staat 1 setbeschrijving in, en er kunnen er 3 in. Ja, kan, maar moet het ook? Ik heb trouwens maar 2 sets, waarvan ik de beste beschreven heb.

Link to comment
  • Admin
11 hours ago, mumsoft said:

Zie hier bovenaan staan: your profile is 0% complete! Dat betreft dus mijn eigen profile, waar ik al tijden niets aan gewijzigd heb. Er staat 1 setbeschrijving in, en er kunnen er 3 in. Ja, kan, maar moet het ook? Ik heb trouwens maar 2 sets, waarvan ik de beste beschreven heb.

 

Hallo Mumsoft,

 

Het is aan jezelf of jij al je sets wil delen, het is geen verplicht veld.

 

Als jij de andere 2 leeg laat zijn ze niet zichtbaar in je profiel.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...