Jump to content

SUT


carl
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, Kraus vonBentinck said:

Overigens wil ook wel even opmerken dat Carl zonder meer de meest succesvolle onderwerpen plaatser is op dit forum. Al zijn vragen/topics trekken in no time 100 of meer reacties. Dat doet niemand hem na.


Dat verbaast me niet Kraus 😏 Op mijn werk probeerde ik ook vaak dingen los te krijgen en daar leidde het meestal tot een positief resultaat. Discussie is voor mij de weg tot oplossing of informatie om te komen tot een oplossing.
 

Even een paar dingen:

- ik ben niet vooringenomen op dit terrein. Als lezer indertijd van het blad “ Luister” zou ik nooit geloofd hebben dat ik op mijn oude dag met  vinyl en buizen aan de gang was. Ik heb die spullen gekocht puur omdat ik van de muzikale resultaten overtuigd was. 

- Muziek (jazz, blues en veel meer) is mijn grote passie, maar  ik vind het ook leuk om wat te freaken met mijn stereo installatie. Ik schakel echter zelden tussen apparaten. Als ik het doe een of hoogstens twee maal op een avond. Dat stoort mijn muziekbeleving niet. 

- ik heb voor Puresound aardig wat phonotrappen in huis gehad en er zaten er heel goede bij. Maar ik wil tenminste een keer van mijn leven in mijn thuissituatie een buizen trafo combi uitproberen. Als ik die instelling bij het luisteren naar vinyl en met buizen niet had gehad dan had ik veel lol gemist.

- en Onno ik realiseer me heel goed dat ik met een phonotrap speel met een winkelwaarde van 3/4 duizend. En die deed het nog beter dan de Klasse A Audioflight van Michael Fremer. Zowel Roger en ik verbaasde ons erover. Roger ben ik heel dankbaar dat hij er een voor me heeft gebouwd (de eerste in een serie).

- Leuk dat Seed met die Hagerman komt. Ik heb uitvoerig op zijn site gekeken. Heeft wel een schakelende voeding.

- Tot slot eerst Marc in Arnhem en daarna Hengelo en als het niets wordt verzet ik simpelweg de koers. Kwestie van een keer overstag gaan. Heerlijk dat pensioen: ik kan doen en laten wat ik wil.

 

 

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...