Jump to content

platenwinkel in Haarlem


Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Voor mij nieuw maar waarschijnlijk bij velen hier bekend?

 

North End in Haarlem. Lijkt mij een ouderwetse platenboer met een heel grote collectie vinyl. Niet speciaal goedkoop. Ik heb er zojuist drie LP's besteld van J J Cale. CD's die volgens mij nooit eerder op LP te verkrijgen waren (Closer to you, Guitar man, To Tulsa and Back). Het lijkt mij een heel goed adres. Ook veel SACD zo te zien.

https://www.northendhaarlem.nl/

Link to comment
Share on other sites

Ben benieuwd Kraus, hij schijnt vaak niet te leveren (waarschijnlijk  een administratieve onbenul). Dat zijn toch audiofiele platen, ik heb kort geleden Troubadour gekocht.  Klinkt erg goed.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, audio cor said:

Fijne winkel, alleen jammer bij het online bestellen dat niet altijd duidelijk wordt of het product op voorraad is. 

 

Daar zit hem waarschijnlijk de kneep Cor.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een keer gehad dat ik twijfelde over het op voorraad zijn. Mailtje gestuurd en toen hebben ze de laatste apart gelegd. In mijn geval gaat t meestal om sacd of een of andere gold disk. Die zijn daar "redelijk' geprijsd meestal (hoewel ik het de laatste tijd wat zie oplopen)

Link to comment
Share on other sites

De platen zijn binnen, keurig verpakt, magazine er bij. Alles zoals het hoort met bijbehorende track & trace en een heel beleefd en voorkomend mailtje

 

Ik heb pas 1 kant kunt draaien maar ik ben er dolgelukkig mee. Alles wat je van vinyl verwacht, doodstil, je hoort precies waarom gitaristen graag buizenversterkers aansluiten, echt de sound zoals het bedoeld is (althans zo komt het op mij volledig overtuigend over) en alles zo 'smooth' als het maar zijn kan en zoals ik het graag hoor. Een schot in de roos! Vinyl rules!!

Edited by Kraus vonBentinck
Link to comment
Share on other sites

On 6/14/2020 at 3:41 PM, Kraus vonBentinck said:

Voor mij nieuw maar waarschijnlijk bij velen hier bekend?

 

North End in Haarlem. Lijkt mij een ouderwetse platenboer met een heel grote collectie vinyl. Niet speciaal goedkoop. Ik heb er zojuist drie LP's besteld van J J Cale. CD's die volgens mij nooit eerder op LP te verkrijgen waren (Closer to you, Guitar man, To Tulsa and Back). Het lijkt mij een heel goed adres. Ook veel SACD zo te zien.

https://www.northendhaarlem.nl/

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...