Jump to content

Recommended Posts

Sinds 2009 heb ik verslagen gemaakt van de Audioshow Studio Alkmaar, in de wandelgangen ook wel de AZ-show genoemd. Op dit moment leg ik de hand aan het 2020-verslag. Voor nu hierbij een opsomming van enkele oudere verslagen:

 

Edited by Ivan10
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mooi verslag weer, Ivan. Het was een genot om te lezen en de vele foto's die er weer fantastisch eruit zagen. Maar dat kun je dan ook wel aan je overlaten.
Jammer is wel dat we elkaar gemist hebben op de show. Hadden we een koffie met kroketje kunnen doen.

Link to comment
Share on other sites

Wat een uitgebreid verslag. Mét prachtige foto's. Jammer dat ik er voor gekozen had om niet te gaan. München zat immers in het verschiet, dus maar een keer overslaan.  Nu dus ook geen Munchen.

Gelukkig geeft dit verslagen een uitstekend beeld van wat ik gemist heb. 

Bedankt Ivan.👍👍

Edited by Hans van Liempd
Link to comment
Share on other sites

Natuurlijk is het niet voor niets, ook al krijg je misschien maar weinig reacties. Het is altijd leuk om te zien wat er gebeurt op AV-gebied, en jouw verslag geeft er een mooi beeld van. Reuze knap!

Link to comment
Share on other sites

Prachtig die opnames van Quirine :wub:. Ook híer hoor ik de aanslag van vingers en snaar op de toets, in het echt was dat (op mijn luisterplaats, recht in het midden en ietwat in het achterste deel van de zaal) nóg duidelijker hoorbaar. Maar wát een emotie komt hier uit zeg, maar ik ben wel bevooroordeeld want ik hou van de cello.... :wub:

 

Vreemd dat ik bij de opnames ook een echt filmpje (beeld) verwachtte, waarschijnlijk doordat ik Ivan ook associeer met foto's en filmpjes..... B). Iets voor een volgende keer misschien :rolleyes:?

 

Maarreeehhh, nogmaals complimenten Ivan, geweldig!

Link to comment
Share on other sites

Dank heren. Goed te lezen 🥳
 

@René N.Ja meer investeren in video zou leuk zijn, er zit alleen meer tijd in de voorbereiding en verwerking er van. Ik heb er wel eens aan gedacht, dat meer uit te bouwen met interviews en zo. Mensen hebben vaak ook goede verhalen aan de koffietafel, dat vastleggen zou ook een keer leuk zijn. 

 

@vogel dank je. Ja wat meer persoonlijke verhalen maakt het zeker meer aansprekend.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Ivan10 said:

Dank heren. Goed te lezen 🥳
 

@René N.Ja meer investeren in video zou leuk zijn, er zit alleen meer tijd in de voorbereiding en verwerking er van. Ik heb er wel eens aan gedacht, dat meer uit te bouwen met interviews en zo. Mensen hebben vaak ook goede verhalen aan de koffietafel, dat vastleggen zou ook een keer leuk zijn. 

 

Met name dat nabewerken kost ontzettend veel tijd... Maar het is wél erg leuk, en het ligt je, dus maar eens proberen? Je hebt al iets (?) ervaring met editen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...