Jump to content

Welke muziek staat er nu op (deel7)


Seed7
 Share

Recommended Posts

Ik zag dit laatst ergens voorbij komen (niet hier dacht ik) en besefte me dat ik dit ook ergens moest hebben.
Na lang zoeken in de gangkast vond ik een 26 cm taperecorder-spoel met deze LP erop, op 19 cm/s.
Omdat ik geen tapedeck meer heb, moet ik het dan maar even met de YT doen, wat voor deze muziek weinig bezwaarlijk is.
Lekker ouwerwetse jazzrock: Prologue (Julian Priester) - Love, Love - 1974. Denk een beetje in de sfeer van Miles en de vroege Weather Report.
 

 

Edited by KT88
Link to comment
Share on other sites

Beetje somber deze. Maar daar leent het Engelse landschap zich prima voor. Denk aan The hound of the Baskervilles bijvoorbeeld.

 

In de platenkast gedoken, en Melanie opgezet, Madrugada

 

Madrugada-cover.jpg&f=1&nofb=1

 

Link to comment
Share on other sites

Ik ga je volgen Marc. Erg leuk om suggesties van bladen en forumgenoten te volgen. 
 

Welke LP, sorry welke stream?

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Ik kijk af en toe in mijn platenkast (achter me), en zoek dan in Tidal. Qobuz wil hier niet meer en Primephonic nog niet. Hoor wel een boel advertenties van Primephonic op NPO radio 4.

Link to comment
Share on other sites

Dat doe ik niet hoor. Platenhoezen verschijnen sowieso bij Tidal. En tja, mijn fijne Dual kan ik nu eventjes niet gebruiken, maar er is licht aan het eind van de tunnel. Blijft dat ik nu Tidal meer ga waarderen. Lijkt wel Corona, dat ook inzichten kan veranderen. Het is dus eigenlijk wel fijn als een deel van de audioset het even laat afweten.

 

Link to comment
Share on other sites

Messiaen - Quator pour la fin du temps.

 

 

Zou er morgen heengaan, maar het was uitverkocht. Dan maar zo, via Tidal.

Droevige muziek, heel toepasselijk!

 

Maar, we houden de moed erin!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...