Jump to content

Gezocht....goede en betaalbare mc-voortrap!

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Beste allemaal,

M'n goeie ouwe Thorens TD160 MKII heb ik zojuist verplaatst naar m'n werkkamer na bijna 20 jaar trouwe dienst in m'n hoofdset! :(

Hij stond er toch ook maar een beetje zielig bij, naast m'n prachtige nieuwe Transrotor Leonardo die staat te glinsteren in de ondergaande zon! (sorry Ruud!)

Nu zit op m'n werkkamersetje alleen een md-aansluiting! Ik zoek dus een goede en vooral betaalbare mc-pr

Hoi Audiopaul,

Op de 2eHands-site van Hear staat er een aangeboden voor ƒ250,-. Het schijnt een eigenontwikkeling te zijn van Hifi-notes, je weet wel, die gasten van de Hifiwinkel. Volgens mij kan die jouw Micro Benz wel aan.

Ik geloof dat die van Pro-Ject ook niet zo duur is. Die kost iets van DM200 bij Phono Phono.

Beste Paul ,

Binnenkort kan ik wel aan een step-up komen tast de klankkleur niet aan van je BM.

Prijs waarschijnlijk rond de 100,00 gulden.

MvG,

Haudio

Geplaatst door Audiopaul:

Beste allemaal,

Hij stond er toch ook maar een beetje zielig bij, naast m'n prachtige nieuwe Transrotor Leonardo die staat te glinsteren in de ondergaande zon! (sorry Ruud!)

Hoi AudioPaul,

Je maakt het steeds makkelijker voor me om de telefoon te pakken om eens een afspraakje te maken om richting Ede te gaan :D

Heel veel groeten van Ruud die nog steeds een glimmende Thorens op zijn hoofdset heeft aangesloten ;):(:rolleyes:

Geplaatst door sodejuu:

Hoi Audiopaul,

Misschien wil je er zelf wel eentje bouwen. Hier is het schema en hier de uitleg.

Maar ik denk dat je beter kunt wachten op die trafo van Haudio :D .

Beste Sodejuu.

Da's lang geleden dat ik iets zelf heb gebouwd, tegenwoordig zet ik alleen nog maar servers in elkaar en soms pc-tjes!

Ik vind die optie van Haudio wel erg interessant en vooral betaalbaar!

Iedereen bedankt voor de tips!