Jump to content

Overname High-endforum


Recommended Posts

@iedereen,
ik geef het 14 dagen de tijd dat iemand zich kan melden om het forum over te nemen en voort te zetten.
Het is klip en klaar en duidelijk dat er GEEN overnamekosten of andere adders verborgen zijn o.i.d..
De kosten om het gehele forum draaiend te houden is ongeveer 100,00 euro op jaarbasis.
De forumsoftware licentie is 25, 00 euro per halfjaar en de webhosting* is ongeveer 50,00 euro op jaarbasis (*afhankelijk welk hostingbedrijf je neemt).
Dus wie het wilt overnemen, graag email naar beheerder1@high-endforum.nl

Link to comment
  • Members

Ik zal het hier ook og 1 maal vragen: Is er iemand die met het forum door wil gaan?

De eerste week is al voorbij, nog 1 week en dan gaat de boel op zwart als er zich niemand aandiend.

Zou een beetje jammer zijn...

Reacties graag via PB of mail, (dat laatste de voorkeur) de boel hier is op slot!

Link to comment
  • 2 months later...

Goed nieuws !!!


Het forum is overgenomen en is dus behouden voor de toekomst.

 

Het beheer is blij voor iedereen en wenst de nieuwe eigenaar veel geluk toe en plezier op dit mooie forum.

Deze beheerder zal de komende tijd de nieuwe eigenaar nog begeleiden en bijstaan in het wegwijs maken van het forum en zijn gebruikers. Wat betreft de forumsoftware is de nieuwe eigenaar bekend en heeft veel ervaring hierin. Kortom, iedereen blij.

Link to comment

Beheerder1, heel hartelijk bedankt voor al je inspanningen in het verleden en het kunnen vinden van een opvolger.

De nieuwe beheerder wens ik veel plezier met dit forum. 
 

groet,

Leobus

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...