Rogier Posted 25 oktober 2002 Report Share Posted 25 oktober 2002 Hallo Allemaal, Ben ik me binnen een week twee keer geschrokken, eerst toen ik mijn duson A10 verving door een Sphinx project 18 eindversterker, wat een hele verbetering was, en vandaag toen ik mijn cd speler een denon dcd 1650ar verving door een wadia 15 da converter! wat ook een hele verbetering gaf! De d-a converter heb ik nu (voorlopig) aangesloten op mijn dvd speler die nu als loopwerk dienst doet. Nu heb ik een paar vraagjes, 1 heeft er iemand meer info over de wadia 15 dac? bouwjaren, tests?????? er is heel weinig te vinden op het web, heeft er iemand nog een oude test?????? 2 Hoe vind je een goed bijpassend loopwerk? meerdere modellen beluisteren is immers zeer moeilijk, volgens mij zijn losse loopwerken een uitstervend ras? Alvast bedankt!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 oktober 2002 Report Share Posted 25 oktober 2002 http://aca.gr/equip14.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 25 oktober 2002 Author Report Share Posted 25 oktober 2002 thx, maar die was ik al tegengekomen. gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 26 oktober 2002 Author Report Share Posted 26 oktober 2002 Sorry, verplaatst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts