Jeroen02 Posted 20 januari 2019 Report Share Posted 20 januari 2019 Goedemorgen, ik heb een oude Thorens TD-160 en heb hiervoor een mooie nieuwe plataan plint gekocht. Nu wil ik in deze nieuwe plint een audio aansluiting maken en misschien een massa aansluiting. Is dit goed te doen voor een redelijk handig persoon, ook het solderen? Kan iemand mij misschien vertellen waar ik het beste de onderdelen hiervoor kan kopen? Heb al redelijk veel het internet afgezocht maar kom er niet echt uit. Daarnaast mist mijn Thorens één van de zwarte dopjes. Weet iemand waar ik deze kan halen of welke schroeven mooi zijn om zonder dop te gebruiken? (ik zie ook mooie Thorens met alleen deze schroeven maar deze zijn niet standaard). Alvast bedankt! Jeroen  Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 20 januari 2019 Report Share Posted 20 januari 2019 Waar zijn de doe-het-zelf Thorens adepten? Ik durf zelf niet te sleutelen aan draaitafels. Heb de mijne bij Hanzehifi laten afstellen en renoveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 januari 2019 Report Share Posted 21 januari 2019 Er zijn er verschillende die het voor je kunnen doen. Hangt een beetje af waar je woont.  Roger/Sodeju hier op het forum zit in Roermond en stelt je element bovendien zeer goed af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts