Jump to content

De avonturen van Robin en Jeroen in HiFi.


Jeroen Bakker
 Share

Recommended Posts

5 hours ago, Groovy said:


Prijs vind ik niet zo belangrijk als je gaat om het luisteren.
 

Daar heb je natuurlijk een punt Peter, zeker op een beurs luister ik ook zo. Ik denk verder dat de aanschaf van goede apparatuur veel luisterplezier oplevert.  Ik denk wel, dat er ook bij audio sprake is van de wet van afnemende meeropbrengsten. Het doen voorkomen dat men door steeds meer te investeren steeds beter geluid krijgt daar geloof ik niet in. Oh ja Krell heb ik ook uitgeprobeerd. Mijn vrouw zei vanuit de keuken al dat ik het niet moest kopen!  

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Op een gegeven moment betaal je niet alleen voor het geluid maar ook voor andere zaken zoals research exclusiviteit en beschikbaarheid.
Niet kopen,dat zegt mijn vrouw ook wel eens.


 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Groovy said:

Op een gegeven moment betaal je niet alleen voor het geluid maar ook voor andere zaken zoals research exclusiviteit en beschikbaarheid.
Niet kopen,dat zegt mijn vrouw ook wel eens.


 

Zou het? Volgens mij betaal je gewoon voor de worst op de boterham van de directeur. Het is echt niet zo ingewikkeld hoor :D

B.t.w. Leuk artikel Robin en Jeroen. Erg leesbaar.

Link to comment
Share on other sites

Ik ook niet, ik trap zelf op de rem. Twee stuurlui op een schip, dat werkt niet, toch? Ik luister nu bv naar Concertzender Nieuwe Muziek met een goedkope Raspberry als bron. Klinkt goed genoeg voor mij.

Link to comment
Share on other sites

Wat kan ik mij dan heel erg gelukkig prijzen met mijn Katharina, het hebben van audio als hobby en een vrouw die zelfs met mij mee gaat naar de XFi beurs omdat zij dat ook interessant vindt en mij in mijn hobby niet afremt.

Respect hebben voor elkaars interesses is ook een kunst.

Hoezo WAF.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...