Jump to content

Teac vrds25x


leobus
 Share

Recommended Posts

Al een aantal jaren staat mijn cd speler niks te doen omdat ik ben gaan streamen. Het is een Teac  vrds25x.

Er is in de loop der jaren flink aan gemodificeerd. Dat begon bij aankoop direct met een SAC modificatie. Wat dat allemaal inhield weet ik niet meer. 

Daarna is er een Tent klok ingezet met eigen voeding en is de dac chip vervangen door een betere. Welke, weet ik ook niet meer.

Tenslotte heeft Triple M er een discrete uitgangstrap ingezet. Hij (de speler) zal ca 10 jaar oud zijn.

Wat zou deze speler nog waard zijn?

Zijn er eventueel belangstellenden?

Groet,

Leobus

Edited by leobus
Link to comment
Share on other sites

Ik wil je niet ongelukkig maken Leo. Maar €1300 is voor een 10 jaar oude CD-speler is m.i. niet echt realistisch.

Hoe goed ook, m.i. technisch allang ingehaald door de tijd.

Hier een advertentie uit 2011!  waar de verkoper €800 vraagt, 

http://www.hifi-forum.de/viewthread-170-5116.html

Ik schat de waarde op hooguit €500.  Als je dat er al voor krijgt.

Groet,

Jack

 

 

Edited by Tubejack
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tubejack said:

Ik wil je niet ongelukkig maken Leo. Maar €1300 is voor een 10 jaar oude CD-speler is m.i. niet echt realistisch.

Hoe goed ook, m.i. technisch allang ingehaald door de tijd.

Hier een advertentie uit 2011!  waar de verkoper €800 vraagt, 

http://www.hifi-forum.de/viewthread-170-5116.html

Ik schat de waarde op hooguit €500.  Als je dat er al voor krijgt.

Groet,

Jack

 

 

Tja, op de site die TL200 hierboven aangaf, lagen de prijzen tussen de 500 en 2000 euro. Daar ben ik maar eens tussenin gaan zitten. En die waren niet eens gemodificeerd. Zakken in prijs kan altijd nog. Als ik de aanschafwaarde en alle modificaties bij elkaar optel kom ik tegen de 4000 euro aanschafwaarde. En dat waren duurdere euros dan die ik nu vraag. 

Maar we gaan het zien; misschien krijg je gelijk.

Groet,

Leobus

Link to comment
Share on other sites

In 't algemeen leveren gemodificeerde apparaten minder op dan originele.

Of dat terecht is, ga ik niet over bakkeleien.

Verder zijn prijsdiscussies zinloos, iets is waard wat de markt er voor over heeft.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, vintagemod said:

 

Geef een voorbeeld ,twee array ,s gekocht 650 en 700 euro,s meer zij ze ook niet waard ,,mensen hebben toch van die idioten prijzen in hun hoofd,,..

Mvg wol

Afgeragde serie 1 uit 1996 misschien, maar die zijn dan ook 22 jaar oud. Jongere brengen zeker meer op. 

Dat is net zo bij de CD speler van Leo zo. Die VRDS is een hoog gewaardeerd ding. Maar een koper te vinden, die dat wil betalen is de kunst.

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet hoe duur die Phantom nieuw was en/of gebruikt is, maar op zich verouderd een arm technisch niet en bij een CD speler ligt dat toch anders.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...