kappa7 Posted 22 oktober 2016 Report Share Posted 22 oktober 2016 Weer lekker bezig wol. Graag zou ik verder bewijzen willen zien voor wat betreft je aantijgingen jegens vd hul elementen. Het is natuurlijk erg makkelijk om wat te roepen hier maar dan wel graag gefundeerd. Kan je dat niet dan graag een rectificatie van je uitlatingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 22 oktober 2016 Members Report Share Posted 22 oktober 2016 Of bedoeld hij die Wallece en consorten? Er staat bij Wol namelijk nooit wat je denkt dat er staat. Alsof hij het expres doet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 oktober 2016 Author Report Share Posted 22 oktober 2016 (edited) Dat mensen besodemietert willen worden daar heeft hij natuurlijk wel een punt gezien de koopsompolissen e.d. Ik denk verder wel dat veel audio erg duur is geworden. Stel dat je 500 euro per maand opzij zet dan koop je aan het eind van het jaar nog maar een modale high end versterker. Ik zal er eens een topic over openen. Edited 22 oktober 2016 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 22 oktober 2016 Report Share Posted 22 oktober 2016 Kappa, ga volgende week naar Krefeld en overtuig je zelf en als ze die de foto vd hull laat zien geef je meteen commentaar .. In 1986 hadden ze in stereoplay of audio ook er over ,is nooit een ratificatie geweest. Mvg wol Ik zie hier geen sluitend bewijs geleverd worden alleen een verwijzing dat ik ergens heen moet gaan. Daar schieten we niets mee op natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 22 oktober 2016 Report Share Posted 22 oktober 2016 Weer een verwijzing dat ik ergens heen moet. Weer geen bewijs geleverd. Je begint vervelend te worden wol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 oktober 2016 Report Share Posted 22 oktober 2016 Je kent wol toch? Al met al begint een leuk topic door allerlei off-topic opmerkingen aardig in de azijn te verzuipen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 22 oktober 2016 Report Share Posted 22 oktober 2016 Helaas wel jammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 22 oktober 2016 Report Share Posted 22 oktober 2016 Dat zou toch veel meer aandacht krijgen als lp's kapot gaan of sneller slijten door een stylus vorm? Ik wil best een VdH element uitproberen op mijn platenspeler. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 oktober 2016 Author Report Share Posted 22 oktober 2016 Dat zou toch veel meer aandacht krijgen als lp's kapot gaan of sneller slijten door een stylus vorm? Ik wil best een VdH element uitproberen op mijn platenspeler. ;-) Ik ga morgen een lijstje maken wie er allemaal komt en dan maar wat data prikken. Eerst mijn andere analoge hobby: zeilen van de boot halen morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 23 oktober 2016 Report Share Posted 23 oktober 2016 Omdat de naald lijkt op de Neumann tafels die de master lp snijden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 25 oktober 2016 Report Share Posted 25 oktober 2016 Ik hen nog wel wat ideeen, een Idler vergelijk? Ik kan een hele fraaie Garrard 301 met Reed arm en vdH Crimson en een Reed Muse 3C met Reed arm en eenzelfde Crimson naast elkaar zetten, dan later op de dag een eerste try out met de Sonore draaitafel? Die zou rond die tijd ook in de afrondende fase moeten zijn... Kosten voor koffie en koek en dergelijken hoeven jullie je niet druk over te maken. Misschien eeen kleine bijdrage voor Sodejuu zodat hij wat vlaaien mee kan nemen? Erg leuk Marco! Maar dat zul je begrijpen. En dan ook nog met een hele mooie 301? Ik ben benieuwd! Is het wat om een datum tussen kerst en oud en nieuw te prikken? Waarschijnlijk zijn er veel mensen vrij in die week..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 oktober 2016 Report Share Posted 25 oktober 2016 Erg leuk Marco! Maar dat zul je begrijpen. En dan ook nog met een hele mooie 301? Ik ben benieuwd! Is het wat om een datum tussen kerst en oud en nieuw te prikken? Waarschijnlijk zijn er veel mensen vrij in die week..... Een nieuwjaarsbijeenkomst vóór nieuwjaar. Dat lijkt me ook wel wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 25 oktober 2016 Report Share Posted 25 oktober 2016 Ik ben waarschijnlijk niet vrij dus als het een weekend kan zijn dan graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 25 oktober 2016 Report Share Posted 25 oktober 2016 Een nieuwjaarsbijeenkomst vóór nieuwjaar. Dat lijkt me ook wel wat. Oké, dan noem je het een oudjaarsbijeenkomst . Maar goed, de eerste die niet in die week zou kunnen heeft zich hierboven inmiddels al gemeld. Afgezien van het feit of Marco het in die week überhaupt ziet zitten overigens.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 oktober 2016 Author Report Share Posted 25 oktober 2016 Ik ga morgenmiddag na data kijken. Heb het veel te druk. Mijn broer geholpen met vervelende klussen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 26 oktober 2016 Members Report Share Posted 26 oktober 2016 Tussen Kerst en Oud & Nieuw past mij juist heel goed, precies de periode dat ik gewoon in de buurt van het thuisfront wil zijn. Dus, waarom niet? Kerst valt dit jaar trouwens toch op zondag en maandag? Waarom dan niet de zaterdag voor Kerst, de 24e? Of zit een eventueel gezamenlijk diner de Kerstgedachte op Kerstavond in de weg? Dat kan namelijk gewoon worden doorgestreept, stoppen we om een uur of 4-5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 26 oktober 2016 Report Share Posted 26 oktober 2016 Die zaterdag is voor veel mensen nogal druk. Is een datum tussen dinsdag 27 en vrijdag 30 dec. niet beter? Donderdag 29 dec kan ik overigens niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 oktober 2016 Report Share Posted 26 oktober 2016 24e? Meen je dat? (zie http://www.high-endforum.nl/user/11-sodejuu/ ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 26 oktober 2016 Report Share Posted 26 oktober 2016 24e? Meen je dat? (zie http://www.high-endforum.nl/user/11-sodejuu/ ) Ben je jarig hé... eindelijk een verjaardagsfeestje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 oktober 2016 Report Share Posted 26 oktober 2016 Dan hebben we echt wat te vieren! ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 oktober 2016 Author Report Share Posted 26 oktober 2016 (edited) Ik stel voor: 27, 28 of 29 december Als dat niet kan dan proberen we het weekend van 21 of 22 januari Deelnemers: Cock, Marco, Hans, Charles, George, Ove, Peter, Ivan, Renee, Roger. Onno heeft nog niet gereageerd maar die is altijd van de partij zover ik hem ken. Als iemand meekomt die niet direct tot de groep (meer) hoort zoals Gruiter of Kermit dan is daar ruimte voor lijkt me. Edited 26 oktober 2016 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 26 oktober 2016 Report Share Posted 26 oktober 2016 21 of 22 Jan lijkt mij prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 oktober 2016 Report Share Posted 26 oktober 2016 Ja zeg, dat is mijn verjaardag en ze kennen hier alleen bloembollen. Limburgse vlaai is lekkerder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 26 oktober 2016 Report Share Posted 26 oktober 2016 Ik heb geen voorkeur voor een specifieke dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 27 oktober 2016 Report Share Posted 27 oktober 2016 Ja zeg, dat is mijn verjaardag en ze kennen hier alleen bloembollen. Limburgse vlaai is lekkerder. Ben je op 2 dagen jarig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts