Jump to content

strip music 2


carl
 Share

Recommended Posts

Neuh!

 

Omdat de tafel ruim 4 meter lang is en hij op diezelfde hoogte ongeveer door een raam naar binnen moet hadden de heren heftruckchauffeurs hier allemaal geen zin an (mag niet van de Arbo en al dat gel*l over veiligheid en zo). Nu heb ik in mijn verleden iets meer dan een blauwe maandag in het zwaar- en machinetransport gezeten, ik heb ze even ingefluisterd hoe dat vroeger veilig binnen 10 minuten geklaard werd. Hadden ze nog noooooooit van gehoord. Waar al die certificaten van tegenwoordig op slaan is me ook een raadsel. Spekken van een (opleidings)kas waarschijnlijk, maar verder?

 

In ieder geval, van de week kan ik er ff 1 lenen, en klaar ik dat klusje zelf wel even. Komen ze vast allemaal kijken...

Nou ja, ik zou m'n leven ook niet wagen omdat jij zo nodig een enorme tafel op hoogte door het raam naar binnen moet zien te krijgen... :rolleyes: Dat het 'vroeger' wel even in 10 minuten veilig werd gedaan, dat zal best (ik ben benieuwd hoe). Ik ken ook dat soort verhalen van een oom van mij, die vroeger ook even veilig in een laagspanningsmast (die had je toen nog) moest klimmen tussen de fasen door, waar nog gewoon 400V op stond, om bovenin de mast wat te repareren. Is ook allemaal goed gegaan, maar ik zou er vriendelijk voor bedanken...

 

Veilig werken wordt vaak wat lacherig of denigrerend over gedaan. Totdat er iemand gewond raakt, of omkomt, zoals een collega van mij laatst (die ik overigens niet persoonlijk kende). En dan worden er ineens allerlei maatregelen genomen. Als het kalf verdronken is... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Tis nie zo moeilijkhoor.

Tafel rechtop zetten met de pootjes naar het raam waar deze door naar binnen moet.

Vervolgens met de heftruck van onder liften en gelijk naar achter rijden.

Vervolgens als je ophoogte bent weer naar voor om de tafel naar binnen te schuiven.

Kan niet zo veel fout gaan en veilig.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members

De kelder van Cock is bijna leeg, zie hier een onderdeel van het resultaat...

IMG_3716_zpswbybcjln.jpg


IMG_3714_zpscetwh600.jpg

... wie bijvoorbeeld eens een keer wil horen hoe de top van 20 jaar geleden (en langer) het nu eigenlijk deed, wees welkom.
Hoe verhouden die reel2reels zich nou tot de huidige maatstaven (ja, mijn kindje staat ook op die foto), wat doet een hoog rendement, je kunt het allemaal in Hoek van Holland ervaren.

Op zeker dat het niet saai wordt! En anders kom je 1 verdieping hoger bij mij op kantoor platen luisteren, besnuffelen of bespreken...

Link to comment
Share on other sites

 

De kelder van Cock is bijna leeg, zie hier een onderdeel van het resultaat...

 

IMG_3716_zpswbybcjln.jpg

 

 

IMG_3714_zpscetwh600.jpg

 

... wie bijvoorbeeld eens een keer wil horen hoe de top van 20 jaar geleden (en langer) het nu eigenlijk deed, wees welkom.

Hoe verhouden die reel2reels zich nou tot de huidige maatstaven (ja, mijn kindje staat ook op die foto), wat doet een hoog rendement, je kunt het allemaal in Hoek van Holland ervaren.

 

Op zeker dat het niet saai wordt! En anders kom je 1 verdieping hoger bij mij op kantoor platen luisteren, besnuffelen of bespreken...

 

Lijkt me leuk om een keertje langs te komen nu alles een beetje op orde lijkt  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Yep, de Aleph 2 mono's, goed gezien! In goed gezelschap ook met de AR D-250 mkII, McIntosh MC 60 mono's en een Horning Sati 'The Emporer''.

 

Mijn bloedeigen beauty mag trouwens ook wel een keer extra getoond en genoemd worden...

 

IMG_3721_zpsep4dhple.jpg

 

TEAC A-7300RX

 

... al met al een plek voor nog veel audiofiele momenten en dagen (en ja zeker, iedereen is welkom)!

Link to comment
Share on other sites

De kelder van Cock is bijna leeg, zie hier een onderdeel van het resultaat...IMG_3716_zpswbybcjln.jpgIMG_3714_zpscetwh600.jpg... wie bijvoorbeeld eens een keer wil horen hoe de top van 20 jaar geleden (en langer) het nu eigenlijk deed, wees welkom.Hoe verhouden die reel2reels zich nou tot de huidige maatstaven (ja, mijn kindje staat ook op die foto), wat doet een hoog rendement, je kunt het allemaal in Hoek van Holland ervaren.Op zeker dat het niet saai wordt! En anders kom je 1 verdieping hoger bij mij op kantoor platen luisteren, besnuffelen of bespreken...

De snoep winkel van Marco.

Ziet er goed uit zeg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Dat is geen diffuser. Dat is een onregelmatig gevormd oppervlak....

Bestaande uit 5500 houten balkjes (ik wil niet eens weten hoeveel werk dat moet zijn geweest)... Ik vond hem eigenlijk vooral mooi!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Inderdaad práchtig! Maareehhh, dat berenvelletje? :wacko:  :P

Da's nou een echte originele rendierenhuid. Heb ik kado gekregen van een goede Zweedse vriend die aan de poolcircel woont.

Geen toeristenindustrievelletje dus...

Edited by Arden
Link to comment
Share on other sites

Da's nou een echte originele rendierenhuid. Heb ik kado gekregen van een goede Zweedse vriend die aan de poolcircel woont.

Geen toeristenindustrievelletje dus...

 

Voor jou als bezitter dus wel van (emotionele) waarde, maar doe mij maar een gewoon Perzisch geknoopt tapijtje of zo, ziet er voor mij iets "smakelijker" uit....  ;). Desalniettemin, het begint écht ergens op te lijken daar!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Desalniettemin, het begint écht ergens op te lijken daar!

Dat zeker!

 

Heb me wel even verslikt in al die reel2reel recorders, voor dat je alles getest en dergelijken hebt... Ben nu met de Revoxen bezig, een oer A77 (de mk I) een meer voorkomende (mk III) een A700 en een G36, nog een Studer A807 op komst, altijd leuk, een hobby in de hobby vinden (of was het nou mijn werk...)!

Link to comment
Share on other sites

Zeg Marco wat zijn dat voor een LS onder Sonore? Ken ik even niet. En ik kom graag een keer langs hoor.

 

En ik zal Jack morgen uitgebreid kond doen van mijn Auralic avonturen. Niet zo makkelijk hoor.

 

PS voor Puresound ben ik wel druk bezig geweest met JMR LS. Zal binnenkort op Puresound komen.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...