Jump to content

strip music 2


carl
 Share

Recommended Posts

Ik las dat Marco een verzamelcentrum van hifi gaat oprichten. Bij de plaatjes op zijn site zit een erg leuke nostalgische striptekening. Wie heeft hem getekend Marco. Mischien een leuk idee om als poster uit te geven.

 

PS in die tijd hadden vrouwen geven tatoes.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Die getekende, getatoeëerde dame is/wordt het logo van Old School Hifi.

 

En ja, al enige tijd waren we op zoek naar meer ruimte. Via-via konden we dit pand in Hoek van Holland betrekken. Een ''beetje veel'' groter als wat we eigenlijk zochten, maar samen met een Art Gallery, Sonore Audio & Consultancy en Old School Hifi (de naam zegt het denk ik al, gave apparatuur met een hoog museum gehalte) denken we er wel een leuk en bijzonder iets van te kunnen maken. De kans bestaat dat er nog 1 of 2 partijen bijkomen, op de Art Gallery na allemaal op de 1 of andere manier audio gerelateerd. Hiermee wordt niet alleen voor Music2 een bezoekadres gecreëerd,maar is die horde ook voor Sonore gelijk genomen. Gezien de historie moest ook daar een bezoekadres voor worden gevonden, dat is bij deze ook opgelost. Old School Hifi zien we als een leuke extra, de mogelijkheid bestond, ik had al jaren zoiets in mijn gedachten, dus waarom niet...

 

Op 1 april krijgen we de sleutel, gelijk aan de slag kunnen we nog niet vanwege een reeds eerder geplande show op 2- en 3 april, maar vanaf de 4e kunnen we daar flink aan de gang. Voor degenen die zich verhuis- of inricht-technisch geroepen voelen, alle hulp is, uiteraard, welkom!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Tja, probleem is een beetje, dat de eigenaresse van Old School Hifi (nee, niet Glenn) lang rood haar heeft en zeg maar behoorlijk ''getekend'' is! Deze afbeelding is dus nog karig...

Edited by Arden
Link to comment
Share on other sites

Daar kunnen we dan niks aan doen Marco. Wel een goede tekening verder. Wat moet ik me eigenlijk bij Old School Hifi voorstellen. Verkopen ze dat spul?

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Voor degenen die zich verhuis- of inricht-technisch geroepen voelen, alle hulp is, uiteraard, welkom!

Aangezien ik nu ff geen opdrachtgever heb zou ik kunnen helpen.? Mocht er toch een opdrachtgever komen dan stopt het maar tot die tijd kan ik wel een paar handen uit de mouwen steken.
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Aangezien ik nu ff geen opdrachtgever heb zou ik kunnen helpen.? Mocht er toch een opdrachtgever komen dan stopt het maar tot die tijd kan ik wel een paar handen uit de mouwen steken.

Wordt zeer gewaardeerd! Als we aan de gang gaan, hebben we nog wel ff contact!

 

@Carl: Yep, zij verkopen dat spul. Voorlopig komen daar McIntosh MC 30 en MC60 monos te staan, Quad II's, Pass Aleph 2 mono's, een Luxman MQ 88, Garrards enz. Ik geloof ook een paar Kenrick 4351 monitoren. Weten we gelijk maar wat ze in Japan onder monitoren verstaan. Ik ga er wel mijn TEAC A7300RX recorder bij zetten, past denk wel in dat hoekje...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eh... gezellig? Ik vind een kantoor meestal niet gezellig, en een leeg kantoor al helemaal niet! Maar het is wel mooi! En het heeft potentie, zeg maar. De bijeenkomst vond ik weer wel gezellig, zag er toch heel wat bekende koppen, en een paar onbekende. Maar de aankleding moet nog beginnen, dus...

Fietsend vanaf het station is het iets van 2 à 3 kilometer. Lekker tegenwindje dit keer, maar goed te doen.

Link to comment
Share on other sites

Puur met het OV is het waardeloos te bereiken. Eerst naar een bushalte lopen, 3 minuten, 8 minuten later de bus, 4 minuten in de bus en dan nog eens 19 minuten lopen. Op de fiets nog geen kwartier.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ehhh, voor wie zich geroepen voelt, binnenkort moet deze...

 

IMG_3435.jpg

 

de stoelen geven je een idee van het formaat

 

... een verdieping omhoog. Daar hij niet door de trap past en ook niet uit elkaar kan zouden een paar lange, sterke mannen best wel even handig kunnen zijn.

Aansluitend een pizza en/of iets dergelijks en een mooie sessie of zo?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Neuh!

 

Omdat de tafel ruim 4 meter lang is en hij op diezelfde hoogte ongeveer door een raam naar binnen moet hadden de heren heftruckchauffeurs hier allemaal geen zin an (mag niet van de Arbo en al dat gel*l over veiligheid en zo). Nu heb ik in mijn verleden iets meer dan een blauwe maandag in het zwaar- en machinetransport gezeten, ik heb ze even ingefluisterd hoe dat vroeger veilig binnen 10 minuten geklaard werd. Hadden ze nog noooooooit van gehoord. Waar al die certificaten van tegenwoordig op slaan is me ook een raadsel. Spekken van een (opleidings)kas waarschijnlijk, maar verder?

 

In ieder geval, van de week kan ik er ff 1 lenen, en klaar ik dat klusje zelf wel even. Komen ze vast allemaal kijken...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...