Jump to content

Firewire probleem


buizesmurf
 Share

Recommended Posts

Het is een Delius dac van dCS.Heb een Verdi loopwerk van hetzelfde merk.via de firewire gaat DSD van sacd rechtstreeks naar het dac.Eigen begonnen wanneer ik de set loskopelde en dan terug aansloot.

Voorheen geen problemen.

Er is ook een verschil met kabels,bij sommige duurt het wat langer voordat hij "onlocked"

Heb met dCS contact gehad maar die vragen buitensporige prijzen i.v.m. eventuele reparatie.

Link to comment
Share on other sites

Het is een Delius dac van dCS.Heb een Verdi loopwerk van hetzelfde merk.via de firewire gaat DSD van sacd rechtstreeks naar het dac.Eigen begonnen wanneer ik de set loskopelde en dan terug aansloot.

Voorheen geen problemen.

Er is ook een verschil met kabels,bij sommige duurt het wat langer voordat hij "onlocked"

Heb met dCS contact gehad maar die vragen buitensporige prijzen i.v.m. eventuele reparatie.

Link to comment
Share on other sites

Ondertussen is het probleem opgelost.Althans dat hoop ik toch.

Andere firewire kabel genomen.De set staat dicht tegen achterwand.De kabel zo gelegd dat ie een beetje geklemd zit,dus vast in de ingang.

Niet gelijk rca,luidsprekerkabel of xrl aansluiting dat je een firewire kan varankeren.Die zat er eigenlijk redelijk los in en daardoor bij opwarming slechte verbinding maakte denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...