Jump to content

Arden
 Share

Recommended Posts

  • Members

Even een bericht aangaande een (naar onze mening) erg leuk evenement welke tegelijk met het Hifi Music Thialf zal plaatsvinden, ook denk ik dat uitbater AUDIO21 deze extra aandacht wel verdiend:

De Vinylfuif 2014!
 
Op zaterdag 11- en zondag 12 oktober is iedereen welkom bij AUDIO21 voor een muzikaal intermezzo onder de naam Vinylfuif.
De titel dekt denk ik gelijk de lading, of beter gezegd, de rode draad: Vinyl, vinyl en nog eens vinyl.
 
Analoge demonstraties met de bekende AUDIO21 merken, verkoop van vinyl door de lokale platenzaak, versnaperingen voor de inwendige medemens, en... live muziek.
Dit alles (zowel binnen als buiten) omgeven door kunst uit de Art-Gallery van RitsArt uit Maassluis.
Dus voor degenen die toch al op weg waren naar de Hifi Music Thialf, of die dit net te ver vinden, rijdt op de heen- of terugweg gerust ook even langs in Wapenveld, u zult er geen spijt van krijgen!
 
Locatie en openingstijden:
 
AUDIO21
Groteweg 21
8191 JS in Wapenveld
 
Zaterdag 11 oktober van 10.00 tot 17.00 uur
Zondag 12 oktober van 10.00 tot 17.00 uur
 
Voor meer informatie: www.audio21.eu

wp0125aced_06.png

PS, mocht deze afbeelding niet zichtbaar zijn, hij is ook HIER te vinden...

Link to comment
Share on other sites

Als er iemand is die op zaterdag 11- of zondag 12 oktober uitsluitend naar deze Vinylfuif gaat en niet naar Thialf, en die langs 035 zou willen rijden om mij op te pikken en weer terug te bezorgen, dan zou ik er graag bij zijn.

 

PS Marco, ik zie het plaatje hier noch via jouw site ........ een blank vlak.

Link to comment
Share on other sites

Vandaag even mijn vergeten vest bij Mark opgehaald, altijd weer leuk om even bij hem binnen te stappen en weer wat muziek te luisteren. Even naar nieuwe Opera Grand Callas geluisterd, waar Mark nogal van gecharmeerd is, zie http://www.audio21.eu/nieuws en dan 28 augustus....

 

Ik ga zondag 12 oktober.....

Link to comment
Share on other sites

Als er iemand is die op zaterdag 11- of zondag 12 oktober uitsluitend naar deze Vinylfuif gaat en niet naar Thialf, en die langs 035 zou willen rijden om mij op te pikken en weer terug te bezorgen, dan zou ik er graag bij zijn.

 

PS Marco, ik zie het plaatje hier noch via jouw site ........ een blank vlak.

Oke Sander, halen/brengen geen probleem.

Link to comment
Share on other sites

Handig he, die digitale zooi...

 

Maar ehhh, komt Onno ook niet die kant op? Dat moet wel te combineren zijn?

Onno heeft op zaterdag de 11e een reunie van zijn bataljon en de 12e staat hij in Thialf met zijn eigen Puresound-stand. Ik denk niet dat 'm dat gaat worden.

 

BTW, digitaal hoeft nog niet verkeerd te zijn. Gisteren bij Dune Blue genoten van een fenomenale weergave. En eigenlijk deden ze alles precies zoals wij vinyladepten dat liever niet willen. Data over de netspanning (PLC), "Gamma" netsnoer en "good-old" CS-122 speakerkabel. De rest was absoluut HIGH END. Soledge versterker/DAC/streamer unit op Concrete Audio luidsprekers. WOW, wat mooi. En nergens digitale rafels, stressige ss-en en oprispige T-'s

Link to comment
Share on other sites

Onno heeft op zaterdag de 11e een reunie van zijn bataljon en de 12e staat hij in Thialf met zijn eigen Puresound-stand. Ik denk niet dat 'm dat gaat worden.

 

BTW, digitaal hoeft nog niet verkeerd te zijn. Gisteren bij Dune Blue genoten van een fenomenale weergave. En eigenlijk deden ze alles precies zoals wij vinyladepten dat liever niet willen. Data over de netspanning (PLC), "Gamma" netsnoer en "good-old" CS-122 speakerkabel. De rest was absoluut HIGH END. Soledge versterker/DAC/streamer unit op Concrete Audio luidsprekers. WOW, wat mooi. En nergens digitale rafels, stressige ss-en en oprispige T-'s

 

 

En dat klonk hardstikke goed. Zelfs het opera stuk waar ik normaliter de kriegel van krijg en wegloop, heb ik nu voor het eerst helemaal uitgezeten. En nergens in de stemuithalen dat de speaker over zijn nek ging. Ademloos geluisterd en dat met een ziek lijf zelfs. Ik zou zomaar een digitaal adept kunnen worden.

 

En nee, ik ga niet naar Wapenveld. Ik heb mijn eigen Wapendag dan in Amersfoort. lekker rijden op een Leopard 1, na ruim 28 jaar.

168028_136379619755623_957302_n.jpg?oh=a

Ja, een jongensdroomwens komt weer eens uit. Waar is die Snoek toch gebleven? Zou die nog steeds onder zijn tankie zitten te wachten? Snoek, meldt je weer eens hier.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Kleine Vinylfuif update:

 

De geintegreerde Sonore AC versterker is nog net in een te vroeg stadium voor een primeur tijfdens deze show (snik, snik), wel is een ander model klaar, en zal zijn introductie kennen op 11- en 12 oktober, de nieuwe (trafo-geregelde/impedantie-omzettende, wat een mondvol) ''passieve'' voorversterker, THE STRAIGHT!

 

Veel ga ik er nog niet over vertellen (dat doet Cock volgende week wel), dat hij wederom baanbrekend zal zijn wil ik wel alvast verklappen!

 

Dus mocht je er nieuwsgierig naar zijn, schiet gewoon ff langs. Kost je niets, gezellig en leerzaam is het altijd...

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Nou het kost me minimaal 3 uur reizen, als ik ga...  LOL :-)

 

Dank voor de update!

Maarrrr... Buiten die 3 uur reizen hoef je geen € 3,50, geen € 19,= of andere bedragen neer te leggen om binnen te mogen komen, en wordt je buiten muziek, kunst en mooie speledingetjes nog verwend met koffie, thee, fris, wijn, bier en allerlei hapjes. Ook daar hoef je geen euro's voor stuk te slaan, het blijft namelijk, ondanks het show-gehalte en de spraakwaterval van Cock, een fuif. Sterker nog, een Vinylfuif! En hij duurt wel 2 zaterdagen lang...

 

O, and you're welcome!

Link to comment
Share on other sites

Maarrrr... Buiten die 3 uur reizen hoef je geen € 3,50, geen € 19,= of andere bedragen neer te leggen om binnen te mogen komen, en wordt je buiten muziek, kunst en mooie speledingetjes nog verwend met koffie, thee, fris, wijn, bier en allerlei hapjes. Ook daar hoef je geen euro's voor stuk te slaan, het blijft namelijk, ondanks het show-gehalte en de spraakwaterval van Cock, een fuif. Sterker nog, een Vinylfuif! En hij duurt wel 2 zaterdagen lang...

 

O, and you're welcome!

 

Probeer hem over te halen om ook zijn Kefjes mee te nemen. ;):)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...