Jump to content

yamaha met acc 15 bose boxen goeie keus??

Bilty
 Share

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik wil binnenkort de Yamaha DVD S520 met de Yamaha RX V730 gaan kopen en wil kleine boxen hebben. Ik zelf dacht aan de Bose Accoustimass 15. Zou dit prima gaan en zo nee wat voor andere kleine boxen set raden jullie mij aan.

Er zijn kleine speakers die het beter doen, denk aan merken als ASW, Klipsch en zo zullen er nog wel een aantal te vinden zijn..................

Groet Jitze

1 van de mooiste echt kleine (15x15x24cm) speakers die ik ooit heb gehad en gehoord, zijn de Monitor Audio MA1's. (in verschillende echte houtfineersoorten)

Klinkt geweldig open, dynamisch en gedetailleerd. (450,- per paar)

2e hands te koop bij Snijders HiFi voor maar 350,- p.p. in kersen.

zie: http://www.snijders-hifi.com/hifi_winkel/a...anbiedingen.htm

Sorry maar ook ik moet absoluut nix van Bose hebben!

(ze hebben bijv: ooit een keer voor een vloerstaand model, binnenin op de bodem een baksteen vast gelijmd, om 't geheel nog een beetje degelijk en stabiel gevoel mee te geven... tsss)

Wat betreft die melkpakjes... ik snap niet dat mensen relatief zoveel geld neertellen voor iets dat amper beter klinkt dan 2 babyfoon's van 't zelfde formaat. :rolleyes:

Groeten,

Alco

Bose?

de melkpakjes heb ik een keer van binnen gezien, het luidsprekertje wat erin zat kost hooguit 15 gulden per stuk, inkoop dus nog goedkoper. Je betaald dus gewoon te veel voor het spul. tja, mooie en vooral dure reclame's moeten ook betaald worden. Kijk maar ook eens naar totem luidsprekers, kan ook klein en klinken vele malen beter.

Geplaatst door Rogier:

Bose?

de melkpakjes heb ik een keer van binnen gezien, het luidsprekertje wat erin zat kost hooguit 15 gulden per stuk, inkoop dus nog goedkoper. Je betaald dus gewoon te veel voor het spul. tja, mooie en vooral dure reclame's moeten ook betaald worden. Kijk maar ook eens naar totem luidsprekers, kan ook klein en klinken vele malen beter.

Beste Rogier,

15,00 gulden per stuk ?

Jij bent niet op de hoogte van de prijzen van een gewone konusluidspreker uit Taiwan.

Zo