Jump to content

Discussie Over (Psycho)Akoestiek, Luidsprekers En Dsp


Martijn-Synergy Acoustics
 Share

Recommended Posts

Spido,je ziet het verkeerd over regel 1 t/m3, en zit je hier mee niet op het verkeerde form !!!!!

Regel 4 ,hij heeft wellen ballen verstand van audio en dat heb jij ook ,maar een medaille heeft twee kanten en dat speelt bij jullie en jullie hebben beide gelijk ,dat is een kwestie hoe krijg je je leerstof hersengespoeld, neem maar eeens 15 boeken over deze materie dan krijg je minimaal 10 verschillende antwoorden ,dat is nou spannend daar kun je opgewonden van raken in positiefe zin .

En we hebben gelukig niet het zelfde brein ,waar de ene zwak is de andere sterk en het omgekeerde ,daar moet je profijt van gebruiken .

mvg wol de uilskuiken 

Link to comment
Share on other sites

OP andere forms leven ze 1000 jaar achter daar zijn machthebber,s  aan het woord bij de ene mag je geen verschil horen daar komt de theorie aan bod maar ze begrijpen niet dat er nog onbekende variablen zijn en bij de andere is trollesnot het toverwoord geloof je het niet doe je niet mee lig je er bijna uit ,en dat is hier wel bespreekbaar .

mvg wol

Link to comment
Share on other sites

Dag Martijn,

Is er inmiddels al iets wat je kunt laten horen?

Je hebt mij en ik weet ook anderen erg nieuwsgierig gemaakt, door een enorme hoeveelheid technische kennis met ons te delen.

Er zitten een paar mensen te popelen van verlangen om het resultaat te horen, want je hebt een hoge verwachting gecreeerd.

Ik ga er vanuit dat iedereen graag een beter geluid thuis heeft, dus "wij staan in de startblokken". Jij hoeft alleen nog maar af te tellen.

Groeten,

Wil

Wil, hierbij deze tip bij de Makro hebben ze deze zo,n soort boxen in de aan bieding 2 stuks voor 298 Euro,s software pak je holimpulse  en de gaten kun je zelf er in boren of je kijkt op marktplaats naar deq 2496 van Beringher.

 

mvg wol

Link to comment
Share on other sites

OP andere forms leven ze 1000 jaar achter daar zijn machthebber,s  aan het woord bij de ene mag je geen verschil horen daar komt de theorie aan bod maar ze begrijpen niet dat er nog onbekende variablen zijn en bij de andere is trollesnot het toverwoord geloof je het niet doe je niet mee lig je er bijna uit ,en dat is hier wel bespreekbaar .

mvg wol

Daar ben ik het heel erg mee eens Wiel. Hier mag je gelukkig wel je mening geven.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...