alfacuore Posted 4 november 2003 Report Share Posted 4 november 2003 Hallo Ik ben niet echt een kenner van audio, en ben van plan een set van losse componenten op te bouwen. Ik wil starten met een goede 5.1/dts receiver en een leuke set speakers, niet veel later uit te breiden met een alles-etende dvd-speler. Mijn budget voor de receiver + luidprekers wil ik beneden 700 euro houden. Mijn oog viel op de reeks van harman kardon, avr2550, avr3550 etc web page Of wordt dit weer een teleurstelling zoals ik al met sony setjes e.d. heb ervaren? Zijn er in deze prijsklasse betere opties? Dan zoek ik nog een goede speakerset om hier aan te hangen.. JBL, Magnat, Quad ? ik heb geen flauw idee. Is er iemand die mij op weg kan helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 november 2003 Report Share Posted 4 november 2003 Een receiver + speakers voor minder dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfacuore Posted 4 november 2003 Author Report Share Posted 4 november 2003 de harman kardon 2550 is voor rond de 400 euro te koop, ik ben van plan eens te kijken bij mediamarkt in duitsland, die hebben vaak leuke aanbiedingen. voor 300 euro lijkt mij ook wel een aardig setje speakers te koop. 2dehands blijft natuurlijk ook nog een optie. Punt is dat ik in de richting HK, onkyo, yamaha wil, die 700 euro grens is niet zo strak als hij er uitziet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 november 2003 Report Share Posted 4 november 2003 Kijk anders eens bij de 2e hands-afdeling, hear op de site. Ik herinnerde me dat er dit er stond (klik hier). Is misschien wel wat te duur, maar ja, als die Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfacuore Posted 4 november 2003 Author Report Share Posted 4 november 2003 hm goede overweging,denk dat ik op zoek ga naar een goeie 5.1 set op de 2de hands markt. ja en beginnen met stereo..jij denkt dat ik daarmee kan wachten als hier bijvoorbeeld zo'n HK staat? kwam dit tegen zou dat iets zijn? :klik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 november 2003 Report Share Posted 4 november 2003 Geplaatst door alfacuore:hm goede overweging,denk dat ik op zoek ga naar een goeie 5.1 set op de 2de hands markt. ja en beginnen met stereo..jij denkt dat ik daarmee kan wachten als hier bijvoorbeeld zo'n HK staat? kwam dit tegen zou dat iets zijn? :klik Kweenie Ken je niet, en ik heb zelf ook 'slechts' stereo dus ja... Succes met je zoektocht. Laat je nog weten wat het geworden is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfacuore Posted 4 november 2003 Author Report Share Posted 4 november 2003 ja zal ik doen. ik wil nu dus echt gaan genieten van dts en meteen iets goeds kopen. Hij zal het meest gebruikt worden om dvd''s te kijken en natuurlijk voor gaming (xbox). Later eens een goed paar speakers voor muziek in stereo. Maarja eigenlijk ben ik op zoek naar iets dat ook in 2.1 goed klinkt. Nog een vraagje: bestaat er eigenlijk een draadloze oplossing om je pc aan de reciever te "hangen" ? En een beetje betaalbaar bedoel ik dan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 4 november 2003 Report Share Posted 4 november 2003 http://www.marmitek.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfacuore Posted 4 november 2003 Author Report Share Posted 4 november 2003 tnx jammer dat ik geen prijzen kan vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts