Jump to content

High End


Recommended Posts

Hoi Duck,

 

Ja, die AudioNec speakers waren heel bijzonder. De mid-unit leek wel twee rollen papier en ook de laag-unit leek een soort membraan van papier te hebben. Het schijnt nog een prototype te zijn maar gaat zeker in produktie. Speciaal voor jou heb ik er op de pagina nog een extra foto tussen geplakt met wat meer toelichting: Pagina 8 verslag München

 

Overigens nog een tip, speciaal voor de luie en hele snelle surfers die liefst alleen plaatjes kijken :D , kun je per pagina op een willekeurige foto klikken zodat er een slideshow wordt geopend. ;)

Sommige foto's, zoals het Brinkmann EMT element zullen in die slideshow extra vergroot weergegeven worden

Link to comment
Share on other sites

Hai paul , prachtig verslag daar kunnen de meeste audiobladen nog een puntje aanzuigen , de blauwe speakers met de verjonging aan de bovenkant lijken me de nieuwe vandersteen luidsprekers uit de u naait ons steeds :D

Als ik al die merken zie en vooral de topluidsprekermerken is het wel jammer dat ik niet ben gegaan heel interresant , wat zou zon ruimte kosten voor een demo ? misschien iets voor andro ooit, ik denk dat je voor een flinke ruimte wel een rug of 10 kwijt bent incl btw iemand een idee.

 

 

gr :angry: hj :D

Link to comment
Share on other sites

Hai paul , prachtig verslag daar kunnen de meeste audiobladen nog een puntje aanzuigen , de blauwe speakers met de verjonging aan de bovenkant lijken me de nieuwe vandersteen luidsprekers uit de u naait ons steeds :D

Als ik al die merken zie en vooral de topluidsprekermerken is het wel jammer dat ik niet ben gegaan heel interresant , wat zou zon ruimte kosten voor een demo ? misschien iets voor andro ooit, ik denk dat je voor een flinke ruimte wel een rug of 10 kwijt bent incl btw iemand een idee.

 

 

gr :angry: hj :D

 

Hoi HJ,

 

Dank je! Ik kreeg vanmiddag al een twitterberichtje van een audiokennis die meldde dat het om de Van der Steen Model 7 gaat. Ik heb dat inmiddels aangepast in het verslag. Maar bedankt voor je correcte tip.

 

Groet, Paul

Link to comment
Share on other sites

Nou, wat dacht je van ex... En daar begint het dan mee he!

 

Toch maar cafe engels volgend jaar dan ,als het doorgaat :unsure: en dan misschien met een koetsu " stone body" lag er nog de nadruk op dure elementen daar of leent zon show zich niet echt voor verschillen te horen.

 

 

Zat er nog ergens een dure koetsu cq vd hul in of was het air tight ,lyra, dynavector enz enz

Die vitus vesterkers zou ik ook wel eens in mijn set willen alleen zijn ze schreeuwend duur .

 

 

gr hj

Link to comment
Share on other sites

Bedankt Paul

 

Ik zie de gelijkenis niet zo met die model 7

http://www.vandersteen.com/model7_specifications.pdf

 

Misschien helpt een iets grotere foto? Volgens mij is 'ie het wel, alleen de kleur is anders. Nog een grappige overeenkomst op de foto's van mij en Van der Steen; let op de eindversterkers.. Aesthetix Atlas monoblokken

 

vandersteenxl.jpg

... en nog eens extra uitvergroot:

vandersteenxxl.jpg

...en van de website van van der Steen

Seven.JPG

Link to comment
Share on other sites

Iedereen bedankt voor de complimenten. Inmiddels staat het volledige verslag online en heb je met 15 pagina's met zo'n 160 foto's met toelichting én een aantal filmpjes wel een aardig beeld van de show gekregen, denk ik.

Er komt nog een verslag van de HifideLuxe in Le Méridian in München maar ik ga nu eerst van het mooie weer genieten.

Link to comment
Share on other sites

Guest tubejack

Wat een prachtig verslag Paul! :)

Er stond zelfs een speledingetje voor mij

De nieuwe Magnum Dynalab MD107-T :wub:

 

Vriendelijke groet,

 

Jack

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Iedereen bedankt voor de complimenten. Inmiddels staat het volledige verslag online en heb je met 15 pagina's met zo'n 160 foto's met toelichting én een aantal filmpjes wel een aardig beeld van de show gekregen, denk ik.

Er komt nog een verslag van de HifideLuxe in Le Méridian in München maar ik ga nu eerst van het mooie weer genieten.

 

Ik heb de vakantie voorrang gegeven maar inmiddels staat een korte foto-impressie van de HifideLuxe 2010 in Hotel Le Meridian in München ook online op Audiopaul.nl.

Link to comment
Share on other sites

Duckie het midden van die speaker is een vergrote linaum speaker

 

http://www.audiocircle.com/gallery/albums/userpics/53827/Linaeum-LS2.jpg

Zijn er hier luisterervaringen mee? In de luidsprekerzelfbouwwinkel te Leeuwarden stond destijds een model te spelen met een zo'n tweeter. Die tweeter (RadioShack?) was niet eens zo kostbaar en had een heel behoorlijke hoogweergave.
Link to comment
Share on other sites

En wederom een mooie weergave.

 

Tijdens de High End in Frankfurt waren er ook regelmatig van deze parallel shows. Die waren vaak nog meer de moeite waard dan de High end zelf. Zo hoorde ik op zo'n parallelshow eens de enorm grote Genesis speakers en de Mangers. Bovendien waren er vaak workshops.

 

Ik hoop nog eens een keer op de High End in Munchen te komen. Ik heb helaas vrijwel altijd verplichtingen met Hemelvaart, en dit jaar ook het weekend er voor... :(

 

:)

Link to comment
Share on other sites

En wederom een mooie weergave.

 

Tijdens de High End in Frankfurt waren er ook regelmatig van deze parallel shows. Die waren vaak nog meer de moeite waard dan de High end zelf. Zo hoorde ik op zo'n parallelshow eens de enorm grote Genesis speakers en de Mangers. Bovendien waren er vaak workshops.

 

Ik hoop nog eens een keer op de High End in Munchen te komen. Ik heb helaas vrijwel altijd verplichtingen met Hemelvaart, en dit jaar ook het weekend er voor... :(

 

:)

 

Wie weet volgend jaar? Gelukkig is de planning voor de High End dan weer rondom 20 mei (19 t/m 22 mei 2011), net als vorig jaar. Dat komt mij nl. ook beter uit, ik ga in ieder geval dan weer naar M

Link to comment
Share on other sites

En wederom een mooie weergave.

 

Tijdens de High End in Frankfurt waren er ook regelmatig van deze parallel shows. Die waren vaak nog meer de moeite waard dan de High end zelf. Zo hoorde ik op zo'n parallelshow eens de enorm grote Genesis speakers en de Mangers. Bovendien waren er vaak workshops.

 

Ik hoop nog eens een keer op de High End in Munchen te komen. Ik heb helaas vrijwel altijd verplichtingen met Hemelvaart, en dit jaar ook het weekend er voor... :(

 

:)

 

Wie weet volgend jaar? Gelukkig is de planning voor de High End dan weer rondom 20 mei (19 t/m 22 mei 2011), net als vorig jaar. Dat komt mij nl. ook beter uit, ik ga in ieder geval dan weer naar M

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...