Wesley Posted 1 juni 2003 Report Share Posted 1 juni 2003 Beste mede audiofielen Kwam dit tegen op het web, is dit nieuw of bestaat het al enige tijd???? kan er namelijk niet veel info over vinden. alleen dat hij versterkt wordt door een 300 B buis merk: Moondog??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 1 juni 2003 Report Share Posted 1 juni 2003 Ik weet niet of dit nog wel een luidspreker is. De units die zijn gebruikt zijn dacht ik van Jordan en hebben een erg laag rendement. Een 300B levert niet zo heel veel Watts. Het zal best wel goed kunnen klinken maar ik verwacht niet dat het ook erg hard kan. Maar ja, ik heb ze niet beluisterd dus het kan ook wel een hoop onzin zijn die ik beweer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 1 juni 2003 Report Share Posted 1 juni 2003 Via Audiolinks gevonden: Moondog. Zo te zien erg mooi spul, vooral die hoorn met BD-design toeter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts